|
|
|
|---|---|
|
Har beslutat att byta ut min gamla 520i -97 efter 9 år trogen tjänst. Bilen jag är mest intresserad av är 530i 04-05. Någon som har tips eller invändningar mot ett sånt köp. BMW CS #5206 | |
| Finns ett par färska trådar med E60-köptips, tex Länk | |
|
Hej! Jag säger bara "go for it", det är det bland marknadens snyggaste kaross fortfarande, en bil som aldrig blir gammal. Komfortabel bil med mycket körglädje. M-paket är ett måste. Sen är det bara att ta och provköra några själv och se vad du känner. smaken är olika från person till person. |
|
|
Din bil såg fin ut alano, tyvärr lite få mil för min del, och därför högre pris än vad jag tänkt mig. Fälgarna gör sig väldigt bra på bilen. BMW CS #5206 |
|
| christer: Vad tyckte du om annonsen och priset annars då? Tycker du att jag värderar bilen för högt? O sist vad hade du tänkt dig och betala? | |
| köpte min 530-06 för 2 veckor sedan och älskar den bilen:) köp en du kommmer inte bli besviken | |
|
Köpte min för 3 veckor sedan. En underbar bil med all utrustning man kan tänka sig inkl. komfortstolar. Motorn en pärla på 272 hk och hittintills endast 0.85 blandad körning. Men skam sägandes så har jag inte kört så aktivt heller. Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Jag har några intressanta objekt, bl.a. en privat i Malmö som finns på blocket. Kan man få fram ägaruppgifter på en bil om man har reg-numret om man inte har någon fax, och finns det uppgifter om service och dylikt som är enkla att få fram. Bilen är svensksåld. Numret är förresten WDZ-618 BMW CS #5206 |
|
|
Det blev en 523-07 istället. Hittade den här på Powerbörsen, så nu är min 520-97:a till salu. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.