|
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Se och njut. Rent otroligt vad som finns i denna lada. Länk Länk Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Vilken magi! Det är fantastiskt att det fortfarande finns kvar sådana skattgömmor i landet. |
|
| Nästan så man skulle åka och titta på auktionen: Länk | |
|
Verligen kul att få se något så unikt. Gammelbilarna med rejäl patina står där och myser tillsammans. Det är som att kliva in i en annan tidsålder, fantastiskt. Man undrar hur många liknande optäckta samlingar det kan finnas i landet? mvh/ Anders |
|
|
Den som har flest saker när han dör vinner Denna kille ligger bra till om man säger så Ha deT |
|
|
jäklar, ja det blir säkert inte billigt, men jag tror man måste nog vara riktigt intresserad av dessa bilar för att vilja göra vid dom, själv så har jag inte det intresset, eller dom pengarna, men det skulle vara kul att se dom när dom är i tipp topp. Skåne upplevs bäst i 250 kmh |
|
| Skulle vilja ha Isetta'n | |
| Besökte auktionen idag. Var riktigt trevligt att strosa runt bland alla fordon och delar. Dyrast tror jag en Cadillac blev som gick för 300 000 kr följt av en HD sidovagn för 285 000 kr. Blev mest sugen själv på en Tatra -51 men jag öppnade inte plånboken. Fanns några internationella besökare bl.a några tyskar som köpte på sig mycket. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Undrar just hur många fler sådana "lador" det finns där ute... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.