|
|
|
|---|---|
|
Hej. Söker bild på Silvriga E39 M-Sport Touringar med SVARTA 19" M5 fälgar. Länk I min fantasi så kan det se riktigt bra ut. Eller vad tror ni? | |
|
I min fantasi så ser det inte lika bra ut som silver... ;) ___ //Ulf |
|
|
Hehe ;) Har vi någon bild på silvrig med silvriga så vi kan photoshoppa lite då. |
|
|
Åååh, en sån bild vill jag också se. Dock skulle det nog se ännu bättre ut att bara sätta på fälgarna du länkat till. :) |
|
|
Lyfter denna post lite då jag har en fundering på fälgarna ifråga. De fälgar "deejaywasp" länkar fick jag med min bil vid köpet, detta är 19" M5 fälgar? Original? Men de flesta träffar på M5 fälgar man får på e61 blir dessa 18" fälgar som ser nästa likadan ut? Länk Är båda original? Är 19" extra val på M5 eller? Hänger inte med :) |
|
|
De fälgarna som TS länkade i första inlägg är original M5 e60/61 fälgar (ser på djupet att det inte är replica :) ) de finns endast i 19" som original. De fälgar du har länkat är M135 fälgarna dvs M-sport ( EJ M5) till e60/61 och de finns endast i 18" som original. De satt standard på alla bilar med M-sport pkt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.