|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som är duktig på det programmet? får det inte riktigt att lira. Programmet gnäller på att det inte blivit färdig installerat bla. Någon som har det fungerande? är det bra? // Timo | |
|
Tja, jag hadde oxå strul att få det att funka i början men gjorde enligt denna installationsanvisning och fick det att rocka, hoppade givetvis över restorpoints och "check and repair", Länk vad gäller programmet i sig så får jag ut mina felkoder och kan ta bort dom om de finns några, kan även köra livedata osv, har testat på nuvarande e36:a och förra e39:an helt klart värt den lilla peng det kostade... /Magnus |
|
|
Tackar ska prova i helgen om det blir lite tid över. // Timo |
|
|
hur mycket livedata kan man se på E39 med carsoft? Tändvinkel, knacksensorer1+2, kamaxelvinkel bör/är insug/avgassida, lambda 1,2+kontrollsensor 3,4, tomgångsventilläge, blandningsjustering osv? |
|
|
Länk dena info får jag ut ur livedata på e36:an , det var samma info från e39:an men den var en 99:a vet inte om du kan få mer info ur en 04? /M |
|
|
Är det någon som vet om det finns en manual till denna någonstans på nätet? Då jag inte vet riktigt allt men är nyfiken på att få veta det mesta. //Timo |
|
| Tack för bilderna. Det var ju en del nyttigt, M54 är ju nyare med annat styrsystem (har jag för mig, osäker) så den kanske visar lite annat. | |
|
Ny har jag kört denna, men det har upp ståt lite problem ;-/ Den gnäller på dålig kommunikation. Fungerade hur bra som häls ena kvällen på 2 st olika E36:or, men nu så gnäller den helt plötsligt på dålig kommunikation, någon som varit med om något liknande? // Timo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.