|
|
|
|---|---|
|
e36 325-92 bulten till krängningshämmaren gick av när jag skulle dra fast den.Kan man byta den på något smidigt sätt? Det är ju en genomgående bult som kommer ovanifrån. se länk Länk | |
|
köp nytt stag? BMW ownz |
|
| låt säga ifall man ska byta gummit så lossar man ju dom två muttrarna som håller fast den månformade plåtbiten. det är bulten som man skruvar på muttrarna som gått av. | |
![]() 13.406 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Konstruktionen påminner om E34:ans men skiljer sig på några punkter. Du säger att skruven som gick av är genomgående, då borde det ju bara vara att ta bort den och sätta dit en ny? |
|
oj. såg helt galet. fråga inte. borra, ny bult och låsmutter på baksidan med brickor bara? eller så gör du en volvo lagning. ståltråd och eltejp ;) BMW ownz |
|
| problemet är att jag tror inte att det går att komma åt ovanifrån för att sätta dit en ny bult. | |
|
om inget går. så skulle JAG (bara för att jag är dum i bollen) svetsat. BMW ownz |
|
![]() 13.406 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Kan man inte komma åt någonting alls på ovansidan? Om man inte kan komma dit med en hel skruv från ovansidan så kanske skruv underifrån och bricka+mutter på ovansida fungera? Gissar på den lösningen Frrla tänkte på också? Har tyvärr inte en E36 så jag kan kolla hur det ser ut. Skulle gärna vilja sett hur ovansidan ser ut, har du bilder på det? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.