|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, någon som sitter på detaljerat info angående E46ans kaross och prestanda uppdateringar och ändringar från -02? frågeställningar bla exteriört uppdaterades väl bara Sedan och Touring ( Ej coupe samt cab) ? sen uppdaterades styrning och chassidetaljer samtidigt? ( gäller det coupe och cab också) ? | |
|
Faceliften kom till alla bmw e46 utom M3:an om jag minns rätt... Jag har själv en faceliftad coupe, så chassit uppdaterades 03... Kolla blocket på t.ex 330ci från 03 och framåt så är de flesta med facelift... Ska du köpa eller? / Daniel |
|
| Kollat i modellguiden här på forumet..? | |
| faceliften till coupen kom i Maj månad 03 så om du kollar på min som är tillverkad 03/03 så är den icke faceliftad. | |
|
OK coupen och cab fick facelift efter 03-03, men ang chassi "uppgradering" bättre styrning och bättre länkarmar osv, som kom till sedan och touring under -01 eller -02 (samtidigt med deras Facelift) när fick Coupe och cab denna "uppgradering", redan då eller i samband med deras Facelift ? |
|
|
Enligt modelguiden står det "Modellen faceliftad plus fastare chassisättning" på år (2002) nu vet vi att coupe och cab blev faceliftade först 03-03, men det där med fastare chassisättning var de jag undra över för coupe och cab. kom det -02 lr -03 03 med faceliften? |
|
| Väldigt bra fråga faktiskt, Jag har trott och fått förklarat för mig att även coupen fick denna chassi uppgradering och uppgradering av styrningen -02 men jag ska låta det vara osagt för nu blev jag osäker. | |
|
Okej, ah känns som de borde varit så, hoppas de iafall man hittar en fin från de året, själva Faceliften är ju en smaksak bara. Finns det någon som är lite mer insatt? var kan man läsa sig till det annars. |
|
| eway: Headmaster skrev att facelift till Coupé och Cab kom i maj 2003; alltså 03-05. | |
| japp, men frågade efter info angående när chassisättning blev fastare på Coupe. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.