|
|
|
|---|---|
|
Har försökt se skillnader i realomenen på vad som skiljer rent upphängningsmässigt mellan M3 e90 mot org e90 m-pkt utan att se några större skillnader vad gäller stabilitetsstag/styrstag mm? Har m3:an grövre diameter tro? Och är det värt att byta tro? Har beställt m3;ans 20mm krängningshämmare bak, men vill veta vad mer som kan plockas från m3;an som kan förbättra körkänslan? ( Dämpare o fjädrar ej intressanta). Länka gärna till realoemen samt om dessa delar passar! Mvh Fredrik BMW CS #07491 | |
|
Du kan bara använda: Rear Guide rods: Länk upper links Länk och skulle rekommendera också: Rear subframe bushings Länk Hela Rear lower camber links kan du inte ha med originala Dämpare. Man måste ha M3 dämpning: Länk Bäst är att du fixar framvagn först med alla M3 delar, sway bars fram och bak, Strut brace och subframe bushings. Jag har alla delar från M3 och bilen går som en dröm. |
|
|
Tack för svar! Kör du med M3 dmpare då eller ? Mvh BMW CS #07491 |
|
|
Nej jag har PSS10 på. Har som sagt inte dessa delar från M3 på Länk Men alla andra fram och bak har jag på min bil. |
|
|
Om jag ska satsa på något till både framvagn samt bakvagn till att börja med, vilka komponenter rekommenderar du då som gör störst upplevd känsla? Mvh BMW CS #07491 |
|
|
Fram: M3 Front sway bar M3 Front control arm kit: Länk M3 Strut brace Länk Bak: M3 Subframe bushings: Länk M3 Rear sway bar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.