AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.593

M5 E60, någon som kollat?

Visa användare
168
tattern
M5 F90 Competition -19
Hej

Någon som varit och kollat på denna Länk ?
Kan man betala över 400k för en -05:a eller? Funderar på att slå till, ska ringa firman igen imorgon och höra om den står kvar.

BESLUTSÅNGEST!!

Mvh Mathias
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Den ser riktigt fin ut!
Kanske något dyr men den har ju låga mil och säljs via firma.Lycka till! Jag önskar att det var min bil!
Tycker även jag att det är möjligen något dyrt.

Det jag tänker mest på är en svensksåld silverfärgad -05 som inte hade gått så långt (har för mig det var kring 7-8000mil) den skulle säljaren ha 333kkr för. Men sen vet jag ju inget om skicket på den och den såldes privat. Den försvann på 2 dagar. Inte konstigt, började själv fundera på att köpa till det priset :)

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Den ser fin ut på bilderna och kan man få ner priset lite så känns den än mer attraktiv...

En likadan som denna men som rullat drygt 7000 mil såldes för några veckor sedan för ca. 360'. Den för 333' har jag för mig det var något skumt med?

___
//Ulf
Visa användare
168
tattern
M5 F90 Competition -19
JIPPIE!!!! Den är min ÄNTLIGEN. Kändes SÅ bra attt glida ut ur hallen med sin egen E60 M5=).

Mathias

Länk
Grattis till en fantastisk bil!

Även jag är på jakt efter en M5:a, vore intressant att veta vad du fick betala för den.

Mvh
Fredrik
Grattis Mathias! Känns som att du kommer att få bju på en åktur vid nåt tillfälle nurå... :-)
Visa användare
168
tattern
M5 F90 Competition -19
410k, inte billigast men den har ju bara gått 3500mil och är svensksåld med två tidigare brukare.

Mathias
Visa användare
157
mackyfr
Nissan GT-R 2010
Får gratulera :)
Grattis! Finns det inte en tråd om denna bilen? Man söker på wrr 386?
drawls: det stämmer bra, detta exemplar har haft en traumatisk uppväxt vilket jag _verkligen_ hoppas att TS är informerad om. Första ägaren var alltför generös med att låna ut bilen till yngre förmågor vilket så småningom kom till ett abrupt slut. Spontant hade jag inte velat betala 410k för den bilen men smaken är som bekant delad.

Länk
Länk
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Såg precis bilderna före/efter o_O inget jag skulle vilja betala 410k för.

---
Bilen
Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Aj. Länk
Visa användare
679
Casy
E46 M3 SMG -02
E38 740i -99
E10 1600-2 -68
E10 2002ti -72
Det känns lite konstigt att dom ens skulle laga upp den bilen.. Det är ju nästan inget kvar av bilen?? Man tycker att hela taket och allt borde vara förflyttat och allt snett/skevt. Men vad vet jag, det kanske går att laga? Kanske såg farligare ut än vad det egentligen var... :P hoppas bara TS var informerad om incidenten

/Jonas
Visa användare
168
tattern
M5 F90 Competition -19
Tydligen bytt kaross på Bollmora skadecenter i Stockholm.

//Mathias
Hoppas verkligen att bilfirman informerade om bilens historia innan försäljningen, men jag tvekar..
Skulle kräva återköp om informationen inte gavs.. Visst, bilen är nu lagad, men historiken borde påverka andrahandsvärdet och möjligheten att sälja till ett bra pris den dag då det är dags..
Jaha, ja det förändrar ju saken.. Var mest bekymrad över ramen och de svetsade partierna, men har Du en helt ny kaross så är väl det ingen fara!

Kör försiktigt!
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Bilen verkar vara lagad på rätt sätt, jag skulle inte ha något emot att äga den men man tycker ju att priset borde kompenseras utefter bilens historia.

---
Bilen
Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Ny kaross var ju det enda rätta, då fungerar krockstrukturen som det var tänkt och ingen rost på udda ställen, MAXEY intygar i denna tråd att bilen är lagad som den skall på BMW i Stockholm: Länk
Den silvriga som såldes för 333' var toksmälld enligt BMW mekanikern som skulle serva den samtidigt som jag servade min (osmällda;-)). Dom hissade ner den och rullade ut den igen, ville inte ha med den att göra. Dom berättade det för originalsäljaren (som beställt servicen), han visste om det men brydde sig inte. Han hade importerat den från tyskland och fått ett bra pris!
Den såldes några dagar senare och ytterligare någon vecka senare kom den ut på blocket från han som köpt den. Jag tipsade honom om det jag visste och vips var den borta.......

Visst finns det billiga M5or men alla är väl inte i världens bästa skick.....
Men vänta nu, har för mig att det stod att den silvriga för 333kkr var svensksåld? Eller har jag blandat ihop det?

Men det kanske inte behövde vara sant bara för det stod så i annonsen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.