|
|
|
|---|---|
|
Vore intressant att höra vad någon utomstående hade för intryck av denna bilen. Länk | |
|
exakt samma spec som min.. Enda skillnaden är att min är ett par månader äldre och har gått ett par tusen mil mindre. Skulle inte begära så mycket om jag skulle sälja, 250-270 kanske kan vara ett rimligare pris, om den nu inte är EXTREMT välhållen. Är det din? ;) // Stefan |
|
| Själv har jag en carbonsvart 03a, svensksåld 8300 mil, och den har jag tänkt mig 230 för.. | |
| Vart i landet står din svarta och hur långt har den gått | |
|
Har för mig att denna bilen låg ute tidigare för ca 1 månad sedan. (Tycker jag känner igen regnummer och är säker på att den med var från Jönköping, men kan ha fel.) Den hade samma utgångspris och sänktes sedan stegvis ned till 259´ för att sedan plockas bort. Såld trodde jag eftersom priset nu började bli rimligt, men så var kanske inte fallet! Anledningen till att jag vet är att även jag letar M3 och har gjort ett tag. Vill hitta en faceliftad, svensk, lite mil, helst SMG och MYCKET VÄLVÅRDAD. Och helst inte gul eller svart. Har sökt ett tag nu som sagt... Har någon en M3 enligt beskrivningen och vill sälja så hör gärna av er! Borde finnas rejält med prutmån tycker jag. Är den i mycket bra skick kanske 245-255 är ok enligt mig. |
|
| Låg ute i november förra året hos Bilförmedlingen i Hägersten. Jag var på väg dit, men fick aldrig chansen att se den då den försvann snabbt. Minns inte begärt pris, men det var någonstans 220-240. | |
|
För att ge en fingervisning om vad M3 E46 faktiskt säljs för i dag.. Silver, Comp. package (med allt vad det innebär), 05:a, 5000 mil, väldigt välvårdad, nya däck, SMG II... 265000:- Givetvis beror ju priset på köparen, men jag tycker i alla fall att priset är rimligt.. Så 270000 för en 04:a som gått betydligt mer ser jag som orimligt. Säg 15000:- för årsmodell o 15000:- för fler mil så landar man på ca 235000:- förutsatt att skicket är likvärdigt.. Det är ju välkänt att priserna som står på blocket i stort sätt aldrig är försäljningspriset. En sanning som för många säljare innebär borttagen annons för att sedan försöka igen, och då inse att priset dalat ytterligare hos spekulanterna.. O då tänker man "fan, jag borde tagit det där budet istälet för att vara grin-pitt" Been there, done that :-) Mvh Dennis |
|
| Stämmer. Den har varit med ett tag, senast för 246 kkr. Varför höja den igen? Skumt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.