|
|
|
|---|---|
|
hej har en halv risi e-32 740ia 36000 mil vad kan man begära pris | |
|
Tja...med en sådan beskrivning på en vagn så lär du inte få några vettiga svar på värde.. Du får nog specificera dig mera och gärna bifoga bilder, möjligen går det att sätta ett hyfsat värde då. Och: Fungerar allting elektriskt ? Fungerar allting mekaniskt ? Rostig ? Vinterhjul ? Sommarhjul och i vilken dimension och fälgfabrikat ? Servicebok ifylld ? Nyligen gjorda reparationer eller byten ? Osv osv.. Mvh Janne. |
|
| Med den beskrivningen = 5.000kr | |
| framkant huv lite stenskottskadad alufälg 16" med sommar däck 15" BBS med åretrunt däck vindrutaspräckt har gått igenom besiktning senaste 3ggr utan anmärkning,ac ur funktion läcker,övrig el fungerar | |
|
Tja, inte för att beskrivningen blev så mycket bättre nu(missförstå mig rätt nu), men mycket mera än 10-12 papp verkar ju det inte vara frågan om.. Ac rep kan gå på allt ifrån 1500kr(fyllning och läcktest) till 7-10000kr(med kondensorbyte bl.a. och då får man hoppas att kompressorn är hel, annars lär det bli ännu dyrare).. Vindrutebyte är ju inte heller gratis om nu man vill ha den fräsch och utan att blanda in försäkringsbolaget.. Landar på(gissning) kring 8-10000kr på firma.. Lite lackjobb i fronten/huven kanske slutar kring 5000kr.. Men ok, det kanske kommer någon som bara vill ha en reservdelsbil eller att ha att glida omkring med i sommar etc., men jag TROR ingen vill ge mer än ca 10-12tkr för en "lite sliten" BMW 740 med 36000mil rullade oavsett orsak.. Visst, att sälja den i delar skulle nog kunna ge mera, men det var ju inte det du frågande om.. Men det här är bara vad JAG anser om värde med uppgifterna som hitintills framkommit.. Mvh Janne. |
|
|
Jag tror max 5000:- för det skicket. Men är den helt rostfri i övrigt kanske man kan få mer än 12' /Mats J |
|
| Vad hade du tänkt dig för pris ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.