|
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Fick ett lockande erbjudande om "backup försäkring" via Ok/Q8 (Folksam) För endast 55:- per månad, så tar de på sig betalningsansvaret för bl,a självriskersättning vid tex: vagnskadegarantiskada, hyrbilskostnad vid driftstopp, kollision med djur, uppsåtlig skadegörelse, plötslig uppkommen skada i bilens kupe' eller bagageutrymme, glasruteersättning, punktering av däck, Nyckelförlust upp till 4000:- osv. Första månaden är dessutom gratis, låter nästan för bra för att vara sant? |
modano |
backuoförsäkringen är nästan löjligt bra... har bytt vindruta på två bilar och de betalar tillbaka sjäkvrisk på max 1500 utan vidare... därtill tar de ju en hel del andra självrisker och liknande... fantastiskt bra försäkring! |
Roffa1 |
Tyckte detsamma, så jag tecknade mig för en backupförsäkring via internet. Dessutom smidig betalning via Ok kortet (dras automatiskt med soppan varje mån) ej heller någon uppsägningstid. okq8.se/forsakringar |
| Har haft den sedan ett antal år, mest pga risken för skadegörelse som jag drabbats av ett flertal ggr på tidigare bilar (ej denna). Tämligen billigt för extra skydd. Mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.