|
|
|
|---|---|
|
Undrar hur mkt försäkringen kostar för en BMW 335 coupe -07? kör 1000 mil/år , 38 år, mellanstor stad och garage. | |
|
Det är många faktorer som spelar in så det är ingen som kan svara på det här, du måste helt enkelt ringa runt till olika försäkringsbolag. OBS, du behöver också bilnumret på bilen då det kan skilja från bil till bil, även fast det är 335 allihop. Jag trodde detta var allmänt känt bland bilägare. Johan |
|
Roffa1 |
När jag kollade med LF förra året, så skulle den kosta 450:- per månad att helförsäkra. Bonusklass 9, låst garage, 58 bast. |
|
Hitta en regnummer på t ex Blocket på svensksåld bil av den årsmodell du är ute efter. Gå sedan in på respektive bolags hemsidor och välj beräkna pris. Ange personnummer, regnummer och lite mer info så får du kostnaden direkt. Gör du detta på ett par stycken ställen så har du en hyffsad uppfattning om var du hamnar i pris. ___ //Ulf |
|
| Jag brukar använda Compricer.se för att snabbt se ungefärligt pris. Det är en tjänst som kollar priset hos flera försäkringsbolag på en gång. Sen bör man alltid dubbelkolla med det bolag man tänkt teckna försäkring hos så att priset stämmer. | |
|
Ni som har 335 får gärna skriva vad ni har för försäkringspremie, tycker de kan vara intressant att jämföra. jag kan börja. bmw 335 Ci. -07 Helförsäkring med rubbet! 8700 kr/ år jag e 26 år. |
|
|
Hejsan, Skriv gärna försäkringsbolag också. Jag har prova på försäkring på IF just nu men framåt hösten måste jag börja leta... /T |
|
| Jag har länsförsäkringar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.