|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Det vore synd om den här bilen inte kunde hitta ett nytt hem. Jag skulle köpa den själv om jag inte redan hade bil. | |
| Fin? Vi har nog olika uppfattning om fin isåfall. ;-) | |
| Den är inte värd att gå en för tidig död till mötes | |
|
Men alltså.. En 93:a med 27000 mil på mätaren och halvt upprostad.. Det finns garanterat bättre bilar att spara! ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Varför skulle just den här gamla sunkiga femman vara värd ett bättre öde än skroten då? | |
|
Alla BMW's är värda att förhindras skrotdöden ;) Mvh Janne. |
|
| Har jag svårt att hålla med om. Massproducerade dussinbilar är inget att spara på. :p | |
|
Ni är hjärtlösa som inte kan hysa lite kärlek till en fin gammal E34:) Jag tycker det är tragiskt att E34:or nu går skrotdöden till mötes. |
|
| Hade det varit en FIN bil så har jag inga som helst problem att hysa kärlek för en E34. :-) | |
|
Denna bil bliver fin om man är godhjärtad nog att pyssla om den "lite" och lägga ut sisådär 30-40 papp som första åtgärd, och märk väl att>>> "pengar är inte allt" :) Mvh Janne "Medlem i föreningen BMW bilars bevarande oavsett skick och produktionstal" |
|
|
den verkar ju lite skabbig men att det är dags för skroten håller jag inte med om.. vi får hoppas någon ger den nytt liv.. än är det det inte för sent.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.