|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som varit och tittat på denna bilen eller känner till något om den. Känns alltid bättre att ha lite kött på benen innan man åker och tittar. Samt är firman seriös? Länk /Anders | |
|
Jag TROR att det var detta exemplar jag var och tittade på och provkörde i Sigtuna innan jag köpte min nuvarande. Detta var dock 1 1/2 år sedan, han ville då ha 199.000 och bilen hade då ung. 11.000 mil på mätaren. Han hävdade i annonsen att bilen hade 400+ hästar genom "portning" som en firma i Arlanda hade utfört. Vid provkörning blev jag tveksam till detta då den inte kändes speciellt mycket snabbare än min dåvarande e90 330i. Den största anledningen till att jag inte köpte var att den kändes lite sliten och gammal och att navin med inbyggs kasettbandspelare inte kändes som framtiden samt att det såg ut som om att den var omlackad, såg konstigt ut om man tittade på innerkortsidan på dörrarna och motsvarande sida på karossen... ja du fattar?, har för mig att man kunde se spår av maskeringstejp/färgkanter. Men som jag började med, kan inte vara helt säker på att det är samma bil. Kolla dörrarna! =) // Stefan |
|
|
Tack för svaret. Känns som jag söker vidare efter ett annat exemplar. /Anders |
|
|
Jag kollade hos bilregistret och den har varit ägd av en dam sen 07 söder om stan och köpt av henne på kaiser så det borde diska den som varande sigtuna bilen..om den inte varit reggad på mamma och faktiskt använts i sigtuna, men sånt syns ju inte i registret ;) Manche führen, manche folgen |
|
|
Kan inte tänka mig att han som ägde den då hade den skriven på mamma. Snubben hade två barn och var 40+. Fast man vet ju aldrig! :) // Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.