|
|
|
|---|---|
d_wiktorsson |
HEj.. hur byter jag lampor där fläkt/värme reglagen sitter.. har märkt att de går att ta bort så att man kommer åt... men de räcker inte... vart sitter de ? å iså fall är de 1,2w:are eller ? Wiktorsson Norrland |
|
Du måste först lyfta ut hela enheten med reglage mm. Här kan du få lite tips om hur du river ned panelen: Länk Sedan är det bara att skruva isär den och du hittar en lampa för tempreglagen. Har inte skruvat isär skjutreglagen men det borde inte vara svårare. |
|
|
jag har för mig att på skjutreglagen går det att dra av toppen för att sedan blotta en lampa, testa men dra inte i sönder den och skyll inte på mig om jag har fel. "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
|
På E28 sitter en lampa nere till vänster vid temperaturvredet. Det finns bara en lampa till, den sitter pilligt nog långt upp till höger mellan skjutreglagen och fläktvredet. Därifrån går sedan fiberoptik till skjutreglagen. På E28 behöver man endast skruva loss den lilla plastpanelen som radion sitter i, mycket lätt. 1,2W små skitlampor som på "alla" bilar. brum brum |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.