AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
283.551

Nya X3:an

Sida 5 av 47
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
bood, det är ett fack som något inte stängt ordentligt.
lh
42
lho
M235i xDrive 2015
Beställt 330e lev v44
Robgus, Har du sett mineralsilver live för bilen i filmen är titansilver eller?
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Iho, tror faktiskt den är mineralsilver då den är lite lätt beige/guldfärgad.
lh
42
lho
M235i xDrive 2015
Beställt 330e lev v44
Robgus, du har rätt i starkt ljus ser bilen i filmen ut att vara i titansilver men om man tittar på de mörkare partierna så ser man att de går åt mineralsilver.
kommer det komma någon röd färg till x3:an?? dagens x3:a i rött ser ju riktigt bra ut
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
bmw_jerry, vermilionrot finns nu i början.
Visa användare
49
vlanibet
F11 2012"
X3--m-sport paket......Vet någon av er här på forumet hur mycket m-paketet kommer att kosta?

Visa användare
49
vlanibet
F11 2012"
Det ser riktigt bra ut......priset säkert där efter.......???

M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Var en sväng på BMW Group Göteborg idag. Såg 2 stycken nya X3:or.

2.0d
Länk

Och 3.5i
Länk
Länk
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Attans vad de där 19-tummarna är tjusiga! Konstigt att det ska dröja ytterligare drygt 3 veckor till visning när bilarna redan finns. Men det dröjer kanske ett tag till innan alla handlarna har fått hem dem.

"BMW six appeal"
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Någon som vet vad X3 30d kommer att kosta? Jämfört med 20d så får man ju en del ¨på köpet¨ te x 8vxl automat, 18´ fälgar förutom en 6:a då... Kan vara intressant att jämföra. Mvh
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Min handlare trodde 80-90 tusen. 320d > 330d skiljer ca 80 och 520d > 530d ca 90. Men ingen av dem har automat som standard vad jag vet. Hur mycket skiljde det på den förra X3?

"BMW six appeal"
robgus: menade en klarröd färg som karomsinröd till exempel..

M.A.. fina bilder.. fesignen växer verkligen och bilen är riktigt snygg
lh
42
lho
M235i xDrive 2015
Beställt 330e lev v44
BMW i Mölndal har fått in 2 st X3. Dieselbilen är lackerad i mineralsilver med sportstolar i helskinn och har dubbeleker fälgen.
Bensinaren är alpinvit med sportstolar i svart helskinn även denna bil har dubbeleker fälgen.
Det svarta skinnet är snyggt med sina vita sömmar, inredningen andas kvalitet och påminner om 5-seriens. Bilen känns stor och rymlig.
Uppmärksammade en märklig sak och det är att i båda bilarna är förarens sportstol trängre mot revbenen än passagerarens. Förarstolen känns som en 3-seriestol och pasagerarstolen som en 5-seriestol. Givetvis har jag justerad stolarna elektriskt.
Tycker att toningen av rutorna var väldigt svag så det blir nog proffstoning.
Är det någon som vet en bra solfilmsfirma i gbg?.
Funderar på att byta ut standardfälgen mot streamline fälgen och montera vinterdäck på dessa men är lite osäker på om det funkar då denna fälg är 8*17" mot normalt 7,5*17".
Är personligen inte imponerad av bilens utseende i dessa färger så för mig lutar det åt safirsvart. Det fanns en svart x5 bredvid och den såg mäktig ut.

Nya X3 växer i mina ögon efter att ha sett den på film. bara positivt har dom att säga om den:
Länk
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Var och tittade på nya X3an idag och den såg riktigt snygg ut, tyckte faktiskt inte den skiljde sig så mycket från E83 utan såg snarare ut som om den "växt upp" i designen istället. Hög kvalitetsnivå men några missar och täcklock som satt så det såg lite illa ut, inte lika komplett som F10 tex, men det verkar verkligen som en riktigt komplett bil.

Skall definitivt provköra en sådan!

//Bjersér

BMW - over 200 (s)miles/hour
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Ni som beställt privat, hur mycket rabatt har ni lyckats få? Jag ligger på 7% just nu men blev erbjuden en Audi Q5 med motsvarande utrustning med 9,2% rabatt..
Visa användare
49
vlanibet
F11 2012"
Q5 med en vettig utrustning (80 tskr) kan man få 10,5% rabatt (utan inbyte). Det är ganska bra och jag måste säga att det lockar.....Däremot BMW brukar vara rätt snåla och då börjar fighten vid 6% som jag personligen tycker är dåligt. Ibland kan de 3-4% avgöra köpet....Oftast ligger man ändå lite högre än man tänkt sig och i sådana här fall är dessa % viktiga (iaf för mig).

ÄR DET NÅGON SOM VET HUR MYCKET M-PAKETET KOMMER ATT KOSTA???
OCH NÄR KOMMER DE FÖRSTA BILARNA ATT LEVERERAS?
Ow
113
Owjan
320d (F30) -2012
Hej!
Vad tycker ni om navigatorn i nya X3:an? Ska ka man ha den hårddiskbaserade eller inte? Vad kam man mera göra med den? Titta på DVD?

Owjan
Såg en svart X3 idag. Blev inte överdrivet upphetsad.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.