|
Sida 4 av 47
|
|
|---|---|
| Ta inte vit, det är snart ute igen, som för 7-8 år sedan då en vit beg. bil var 10-20% billigare än en svart. Å andra sidan är det ett helvete m svart bil, allt syns, nya repor e varje handtvätt etc. Ta en mörkgrå om du vill ha en mörk bil, ta en silver om du vill ha en ljus. Lycka till o grattis!! | |
|
Grattis till ett bra bilval! Jag har själv lagt in en beställning, leverans i januari. För mig var valet lätt. Alpinvit! Tycker att bilens former blir tydliagare och den blir maffigare tycker jag. Men M-paketet gör den sig ännu bättre i vit. Fast det blir ju en lång väntan om man väljer till det paketet. Om man inte vill ha den svarta plasten som sticker ut kan svart vara ett alternativ. Själv stör jag mig inte på den svarta plasten. Jag tycker att man ska välja en färg som man själv vill njuta av, inte beakta värdet när man ska sälja bilen. Den dagen den sorgen. |
|
|
När jag bara får tid att ta mig till handlaren ska jag också beställa en ny X3. Förmodligen blir den också vit som jag har nu. Eller bluewater... Få se nu...när blir jag klar på jobbet i morgon? Sen är det både fotboll och Leksand på TV... Vilka bekymmer :D "BMW six appeal" |
|
| bood:Lyxproblem?? hehe | |
|
Hej! Gratis till er som har beställt nya x3:an. fast jag förstår inte riktigt hur ni kan göra den innan ni har provkört bilen??!! Räcker verkligen 2,0 disel motorn till? Sedan undrar jag om man kan beställa en ni bil från vilken försäljare som helst? Jag menar kan jag gå till Upplands motor och betsälla en ny BMW? Owjan |
|
|
Känns faktiskt inte speciellt vågat att beställa nya X 3:an utan provkörning. Tycker gamla X3:an känndes helt ok med 177 hästarn. Nu får man 7 kusar till som troligen förbättrar köregenskaperna ytterligare.... Men visst, hade jag större plånbok hade jag nog valt ett kraftigare "paket". |
|
| Ska ner till Paris imorgon Lördag och kolla på X3:an, ska försöka filma och ta lite bilder. | |
| Var också i Paris men det var så %&"€## mycket folk att det knappt gick att ta sig fram till bilen, än mindre försöka klämma ner sig i den. Den var dock rätt snygg och förhållandevis maffig, särskilt jämfört med dagens X3:a. Påminner en hel del om gamla X5 faktiskt. Skulle nog valt en vardag :) | |
| Lyckades ta mig fram och prova, tog lite bilder och ett videoklipp på inredningen. Ska lägga upp så fort jag kan. | |
| robgus: hur känns kvaliten på inredningen?? | |
| Helt klart en klar uppryckning, inte riktigt i nivå med F10 med härligt ljud när man stänger dörrar etc. Har ett litet videoklipp jag ska lägga upp när jag får tid.. | |
|
Robgus, hur upplevde du sportstolarna, är de samma storlek som 3 serie? Har sett en del bilder från Paris och kan inte riktigt avgöra om dieselbilen har safirsvart metallic tycker den går åt grått på vissa bilder. Det kanske är carbonsvart metallic som är beställningsbar från 2:a kvartalet 2011. Är nyfiken då det lutar åt svart metallic för min egen del. |
|
| Iho, tyvärr inga sportstolar i den jag provsatt..:( Svart solid och metallic är carbonsvart. Vet inte var de gjort av den vita X3:an som man såg på bilderna..Kanske bara jag som missade den pga allt follk! | |
|
Robgus menar du att bilen i Paris har carbonsvart metallic? Har valt safirsvart metallic i min beställning och det är safirsvart som finns i configuratorn. |
|
| Osäker på den bilen men båda färgerna finns, kanske är så att carbonsvart endast finns med m-sport. | |
|
Här kommer lite bilder och videoklipp från Paris både på X3 och andra bilar. Sorry för den dåliga filmningen men det var som sagt galet med folk.. Länk |
|
|
Totalt tre svarta färger, och nu när jag läste katalogen så står det ju att carbonsvart endast är för m-sport. Tror att den på mässan var safirsvart. - 668 svart solid - 475 safirsvart metallic - 416 carbonsvart metallic |
|
|
Tack för filmen robgus. Har inte sett bilder på den silverfärgade tidigare. Den är riktigt snygg,det kanske blir en sådan istället. Robgus du har sett både den silverfärgade och safirsvarta live vad är dina intryck av dessa bilar? Visserligen hade den svarta X-line pro men jag tror jag skippar X-line och satsar på shadowline istället. Shadowline finns inte i prislistan men är på gång enligt min säljare. |
|
| Iho, personligen hade jag kört på silver. Har haft för många svarta bilar nu;) Otroligt snyggt men blir lätt repor och smutsigt fort. Blir det en X3:a för mig så blir det mineralsilver eller vit. | |
|
Vad är det för konstig båge i högersidan av bagageutrymmet på X3an? "BMW six appeal" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.