|
Sida 2 av 47
|
|
|---|---|
| Håller med steaman, x3 är tillsammans med x1 och 1-serien BMW:s klart fulaste modeller, dom skapar estetisk oro i omgivningen varhelst de befinner sig! | |
|
"estetisk oro i omgivningen" :-) Roligt formulerat - även om jag inte håller med. 1-serien och den äldre z4:an tycker jag är estetiskt tilltalande, ögat upptäcker nya linjer och former hela tiden. X3:an har jag dock lite svårt för! X1:an och nya X5:an är riktigt tilltalande att se på! |
|
|
Oficiella bilder Länk |
|
|
Jag som hade tänkt behålla min längre än 3 år. Nu blir det svårt att ta ett beslut i höst/vinter. Den nya ser väldigt bra ut, tycker jag. Inredningen, framför allt, är ett riktigt lyft. Det ska bli roligt att titta på den när den dyker upp senare. "BMW six appeal" |
|
Buspelle |
Ser i huvudsak mycket bra ut. Känns som om vissa detaljer såsom det nedvinklade vecket i sidoplåtarna och det stora svarta partiet på den bakre stötfångarna behöver lite tillvänjning...... |
|
Länk Ser ju lovande ut :-) |
|
|
Snygg var den ju inte. Men inte längre skitful. Framsteg trots allt. ------- //Lövet |
|
|
Mer info,bilder och video. Länk |
|
|
Sjukt många (209) bilder på nya X3:an Länk Jämfört med gamla X3 är nya en skönhet utan dess like! |
|
| Ser bra ut tycker jag! Inte minst bakifrån. Det enda jag har lite problem med är vecket på sidan. Men som någon redan skrivit - det stora lyftet är ju inredningen. Förra x3 började kännas lite väl föråldrad. | |
|
M-Sport paketet redan klart: Länk |
|
Buspelle |
Även M-paketet ser bra ut. Lite konstig fälgdesign kanske, men det är ju en synpunkt på marginalen. Håller med om att inredningen är ett riktigt lyft. Dessvärre är det ju just nu F10 man jämför allt med och då framstår även inredningen som lite "tanig". Helheten får dock utan tvekan tummen upp. |
| måste vara första gången ett m-paket kommer så fort men det kanske är för att verkligen få fart på försäljningen.. som ny nämnt så är det sto lyte inredningen som nu ser väldigt lyxig och påkostad ut | |
| När kommer den till Sverige?? | |
|
Flera bilder på nya X3. Länk |
|
| fina bilder o fin bil | |
|
Lite magert motorutbud, någon som har sett info om det kommer en 35d-modell ? /Janne |
|
|
Tycker den ser riktigt vass ut och kommer garanterat bli mitt nästa bilköp. En X23d som kommer mappas och gå som en Gud på vägarna. Den som inte ser likhet melan nya X3 och X5an måste vara riktigt blind. Det är ju det BMW strävar efter, precis som Audi själva gör...kör med en BMW linje som man kan känna igen bilarna. Ingen som ser likheten på X1, 3-serie, nya 5-serie, nya 7-serie i bakpartiet? "Riktiga män kör diesel" |
|
Verdi |
Hur mycket skiljer det i storlek mot X1 egentligen? |
|
Jag blev visst lite kär... Klart snyggaste x-bmw:n... Någon skrev ovan om linjerna på 1-serien och z4. Något jag håller med om till fullo och också det som gör att jag gillar denna x3... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.