AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
283.581

Nya X3:an

Sida 12 av 47
Topt: Se till att tvätta ur blåa jeans innan du sätter dig med sådana då de färgar av sig. Oyster är ytterst smutskänslig och det syns direkt om något börjar bli smutsigt/missfärgat.
Annars ger Oyster, precis som du säger, en otroligt härlig känsla inuti bilen.
Topt: var har du kört en bil med Pearlpoint i svart? Har försökt få kika på en sån live, men de demo jag sett har alla haft helskinn.

Jag är egentligen skinnkille, men Pearlpoint skulle ge utrymme för annan utrustning mängd man har en fast budget, som jag har som ska ha den som tjänsteholk...

Mvh
Kalle
Topt: var har du kört en bil med Pearlpoint i svart? Har försökt få kika på en sån live, men de demo jag sett har alla haft helskinn.

Jag är egentligen skinnkille, men Pearlpoint skulle ge utrymme för annan utrustning mängd man har en fast budget, som jag har som ska ha den som tjänsteholk...

Mvh
Kalle
To
27
Topt
X3 20dA 2011
Mineralsilver
Hej alla
Autoparner i Linköping har en demo i Mineralsilver med Pearlpoint svart. Jag gillar att hålla min bil i toppskick så jag får väl hålla efter min nya inredning extra mycket i den Ljusa fälgen ;)

En fråga, båda dom demobilar jag provat har inte haft start/stop men det skall väl vara standard på europabilar? Kan det vara dom tidigt beställda demobilarna som inte fått det?

Start/stop finns inte till automat, utan ingår endast till manuellväxlade bilar.
Ow
113
Owjan
320d (F30) -2012
Chris87>
Jag tror inte att det stämmer.
Länk
Läs p sidan 21.

Owjan
Hej,

Alla bilar som säljs i Sverige har start/stopp som standard, oavsett motor och transmission.

Mvh
Kalle
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Då jag provade 20dA märkte jag inte av start/stopp men jag har läst att det kopplas ur automatiskt då det är minusgrader (skall även gå att koppla ur manuellt om man inte vill ha det aktiverat) Är standard på dessa. Mvh
Visa användare
80
mlindman
BMW X1-16
Det stämmer, start/stop funkar ej vid kallgrader, jag har det på min 320D.

"det finns inget sen...."
Ka
6
KarlH
X3 2,5 -05
Hej,
Någon som provat Business Navigation i nya X3an?

Den kostar ca 10 000 kr mindre än i andra BMW modeller, någon som vet varför? Sämre eller?

Mvh
Karl
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Den lägre kostnaden är väl för att skärmen är på plats redan?
Ka
6
KarlH
X3 2,5 -05
Fast det är den väl redan i nya 5 serien också?
Visa användare
80
mlindman
BMW X1-16
Ngn som sett foto på X3 sparkling brons, alt sett den i verkligheten. Är ju snyggt på X1 o X5, är det samma nyans måntro? Lägg gärna in bilder om ni har ngn återförsäljare som har en sparkling brons. TACK!!
To
27
Topt
X3 20dA 2011
Mineralsilver
Hej
Kolla länken nedan på nya X3 an. Ett test i vinterföre med vinter & sommardäck.

Länk

Pr
70
Prongs
BMW X3 35i (M-Sport) -11
Hej,

Någon som har information om när det kommer att vara möjligt att välja komfortsäten till X3:an?
Hej,

Har inte hört någonting alls om komfortsäten, vare sig i Norden eller andra marknader.

Mvh
Kalle
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Hmm... Leveranstid på ca 6 månader ev längre för en 20dA vet jag inte om det är värt. Mvh
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Passo222: tiden går fort. 1/3-del av min leveranstid har redan gått.

"BMW six appeal"
Visa användare
80
mlindman
BMW X1-16
Grattis!! Jag beställer min i jan-feb, vill ha den sept-okt.
Pr
70
Prongs
BMW X3 35i (M-Sport) -11
Hej igen allihopa,

Nu är rally-calle i farten.

Vad säger ni på forumet att man då ska välja?

35i eller 30d?

Gärna lite utförliga svar om ni vill och orkar!

Tack på förhand.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.