|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har försökt få tag i dom på Nr1wheels i Uppsala, dom har annons på blocket. Dom verkar inte ha någon hemsida och finns inte på eniro samt ingen adress. Är det nån som haft med dom att göra? Eller ska jag sluta jaga, dom har bra priser på fälgar. Mvh /Jimmy | |
|
Hej. Jag tror inte det är ett företag - man får svar från en kille med en Gmail adress. Mitt tips om du skall köpa fälgar av den typen så vänd dig direkt till Länk De har den typen av fälgar och är förmodligen "Nr1wheels" leverantör. Dessutom är de ett företag att lita på. /Andreas. |
|
|
Hej! Ok, tack för svaret. Vet du vad det kostar i frakt från England, om man skulle köpa fälgar där? Slängde hur som helst iväg ett mail till Nr1Wheels, för väl se om dom svarar. Tack /Jimmy |
|
| Runt 80-90 pund tar de. | |
zcooter |
Hela Maj har däckonline.se 5% rabatt på sommardäck, och det är väl "billisch" |
zcooter |
Jaha, det var frågan om fälg...... wheel wheel, |
|
Nu har jag mail kontakt med killen, och han säger att han kan få hem dom på 7 dagar. Vad tycker ni? Verkar vara svårt att få tag i M6 fälgar annars. köpa eller inte köpa Tacksam för råd /Jimmy |
|
|
Vettainen - tror att det blir billigare för dig att ta dem via företaget som jag länkar till ovan - pundet står i en ganska låg kurs. /Andreas. |
|
|
Hittade inga M6 fälgar på den sidan. och han tar ju 8595: - för 4 fälgar, kan det bli billigare... Länk |
|
|
Nja, titta här: Länk 550+80 (frakt)= 630 pund * 11,82 = 7446kr. Så du kan ju spara 1000kr, och det är lika krångligt/lätt att beställa. /Andreas. |
|
|
oj, Tack! Missade det, tack så mycket för hjälpen. :) Ska genast kolla upp det /Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.