AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.733

Vill köpa stänkskydd till Z3

Ni
47
Nic0
Z3 1,9
Jag undrar om det finns stänkskydd att få tag på till Z3 Roadster , för att skydda trösklarna både fram och bak. Antingen mjuka i gummi, eller om det finns hårdare som kan lackas i bilens färg? Någon som gjort egna? vad behövs inhandlas i så fall?

Mvh Nicholas
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Prata med BMW.
Detta hittar jag, vet inte alls hur de ser ut: Länk
Ni
47
Nic0
Z3 1,9
Tack så mycket, det verkar finnas bak men inte fram där det behövs :( Men jag ska höra med dom, annars får man väl tillverka egna.

Visa användare
105
Martin 740iA
850 iA -92 Diamantsvart
Hej. Kolla www.roadstersolutions.com, handlat av dom till min Z:a, allt fungerade bra för mej. Har iofs inte köpt deras stänkskydd, men jag såg att dom har.
Lycka till

Njut av livet :)
Martin Rydell
Ba
75
Ballder
Z3 2,0 -00
Hej NicO
Jag köpte stänkskydd till min från LeatherZ Länk
Dom passade perfekt och det var inga problem att handla av dom
Har bara satt på dom fram, eftersom dom gör mest nytta, så vill du köpa dom till bak så får du dom för halva priset
//Ballder
Ni
47
Nic0
Z3 1,9
Dom där ser riktigt fina ut, ser även ut att gå att lackera?

Jag ringde till BMW idag och kollade vad dom hade det fanns några skydd där satsen fram kostade 305:- och bak kostade bara 32:- för dom skulle sluta säljas. Men jag har ingen aning hur dom såg ut, han jag pratade med i tele sa att han trodde det var gummiflärpar, verkar som att han inte heller hade någon bild på dom. Dom passade alla bilar utom Z3M.

Ballder, tack för erbjudandet som hade varit väldigt bra om det inte var så att bmw handlaren jag pratade med skulle sälja ut stänkskydden bak för 30:- :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.