|
|
|
|---|---|
| Var hittar man kompletta pedalsätt i metall inklusive fotstöd. Ac-schnitzer eller bmw pedaler. Kollat på m-style men deras set är ju utan fotstöd.... | |
|
BMW har alu-pedaler och alu-fotstöd. Här är bilder på dem: Länk Mvh |
|
|
Personligen tycker jag acs är snyggare, de kostar lite mer men.... Du kan se bilder under Länk //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
|
Hej Robban. Du skrev i ett tidigare inlägg att brorsson har dom, men allså var? inte på deras hemsida, o inte hos deras återförsäljare. |
|
|
Jo det finns på deras hemsida, gå in under tuning i menyn så finns det lite bilder på schnitzer. Dock så får du kontakta dem angående priser. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
|
Det finns även snygga pedaler ifrån Zender på www.bildelsimporten.se de finns med i deras katalog i alla fall.. Lycka till! "It doesen't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning" |
|
|
På min Z3'a (såld) monterade jag på Hamann's pedalset (fotstöd + broms + koppling + gas, totalt 4 delar). Köpte hela paketet av www.carfashion.nu för ca 2.500:- om jag inte minns helt fel. Ett tips är att ha en ordentlig borr eftersom bromspedalen är tillverkad i metall och dom andra i plast. roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.