|
Sida 97 av 167
|
|
|---|---|
| Gillar med att Ludvig erkänner försäkringsbedrägeri i sin egen annons... haha! | |
| Ja det där var väl bland det mest optimistiska/patetiska man skådat. Och som vissa andra verkar Ludvig tro att det hjälper att skriva en hel roman i annonsen. Men en bild säger mer än tusen ord... | |
|
Haha tänkte precis gå in o dela denna e36an:) nu var iofs priset sänkt till 35tkr men ändå.. Men vist det är ju kul att läsa dessa annonser😂 |
|
| Jösses, var nog det mest optimistiska jag sett. | |
|
Haha, jag sålde min 328a e36 -97 för 10000 och då var den inte krockad men med rost i underredet som dock var relativt lätt att fixa. Den hade dock gått längre men med M-paket och skinn. För 20k så var den iskall på marknaden för typ 5år sedan. |
|
|
Länk Ingen billig 316 med ytrost och bucklad dörr... |
|
|
Länk ------- //Lövet |
|
|
Den 316 är svårvärderad. Har den inte taklucka (vilket den inte ser ut att ha) eller tidstypiska alu-fälgar så är den nog inte värd så mycket |
|
| Länk | |
|
Oj, den var inte att leka med ------- //Lövet |
|
| haha man kan köpa en m3 e46 för samma pris. | |
|
Någon som är sugen att överta en privatleasingbil? Länk Endast 6000kr/månad för en 116d. |
|
| Jag tror man får en ny, snålare utrustad och med färra mil iofs, för närmare hälften. | |
|
Det är dock nästan dubbelt så mkt mil i kontraktet som det brukar vara, plus automat plus M-sport. Men det känns fortfarande väldigt dyrt. Överlag verkar det helkorkat att ta över ett privatleasingkontrakt. Du betalar lika mycket som när bilen var ny för en begagnad bil samt tar över all risk för avdrag pga skador när bilen lämnas tillbaka. Förstår inte vem som skulle vilja göra det. ------- //Lövet |
|
|
Det är vad den kostar. Skyll på BMWs skeva prissättningspolitik. Privatleasing kan vara rätt för vissa kundgrupper som har höga försäkringspremier och sämre likviditet. |
|
|
Det är vad den kostar ja, men de som väljer 116d vill nog komma billigare undan än de som köper M135i. Det där är M135i pengar om man väljer ett billån. Jag tror han får svårt att få någon som tar över den där leasingen om han inte ger dem, säg 50'. Så månadskostnaden hamnar kring 4' för de kommande 25 månaderna. Inte säkert att nästa köpare uppskattar den utrustning han specat. Bara för att det är leasing så kan man inte kallt räkna med att inte göra förlust på nybilsköpet. |
|
|
ja det var ju inte ett så bra pris för en X6 bensin från 2008 med havererad växellåda. Import dessutom. De svensksålda med bensin med fungerande låda går ju för samma efter lite prut. Länk |
|
| M1:an på blocket för 6.2 miljoner, det tar väl ändå priset i denna slinga? | |
|
Dessutom ingen bra reklam för firman, tycker jag. En BMW med 7k mil med havererad låda. Vad har de mer för lik i garderoben? EB |
|
|
Det är väl knappast deras fel? Det är ju inte de som kört sönder den. Den som kört sönder lådan är sannolikt ägaren i Älvsjö. Det är väl snarare BMW som ska ha kritiken ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.