|
Sida 92 av 167
|
|
|---|---|
|
roasten: lite skruvad :) |
|
| Är det KGW 865 ( KGW865 ) det gäller? | |
| Nuvarande ägare som är en kvinnlig Max skulle köpt ny BMW som 14 åring. | |
| ganska blygt skruvad! :P | |
| Verkar vara förra ägaren som skruvat den, och eftersom det bara är han som haft bilen innan så har han säkert skruvat den vid fler tillfällen. | |
|
Hon var säkert ovetande om skruvandet när hon köpte den En 43-årig kille från Alingsås som hade den tidigare, köpt ny av honom på BMW i Borås. |
|
| Länk | |
| Länk | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
En E38 730dA med defekt växellåda som har gått 30K mil för 25K, som hittat. Länk |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Saftigt värre... Länk |
|
Även om 6-serien ser otroligt fin ut... Han måste ju vara snudd på 150.000kr fel? Men men... Det är bra för den allmänna värdeökningen med lite idioter då och då! ;) |
|
| Lite offtopic här kanske men service för 50.000kr? Det måste ju vara mer än service i det priset eller är det den mest felprissatta servicen kanske? | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
Han kanske har svårt för siffror. ;) |
|
Dålig annons. Felaktigt beskriven utrustning. Idiotdyr. blocket.se/stockholm/BMW_530i_64607547.htm?ca=11&w=1 ------- //Lövet |
|
|
Jag tänkte faktiskt kläcka kommentaren "Men fräscha bilder, i alla fall". Tills jag kom till slutet av annonsen, vill säga. Tveksamt om det blir några napp alls på den annonsen. |
|
|
"Tills jag kom till slutet av annonsen, vill säga." Ha, det såg inte jag vid första kollen på annonsen. |
|
|
Jösses, jag tänkte inte heller på bildstölden. Tror faktiskt inte det stod så från början. Då blir ju annonsen ännu värre. ------- //Lövet |
|
|
Jag tänkte precis samma sak. Han skulle nog kunnat få bra betalt för bilen med en vettig annons och annat utgångspris för den ser ju j-igt fräsch ut. Han måste lagt till texten om bilderna sen. Alltså: fel pris, fel beskrivning och fel bilder. Han kan ju lika väl ha sålt en hund med den annonsen då |
|
| Länk | |
|
Optimist... BMW M-POWER //Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.