|
Sida 54 av 167
|
|
|---|---|
Karl-Hilding |
Ingen bilhandlare tar i en bil med 39´på mätaren. 20-22´är min gissning. Men hur många är inresserade? |
|
Länk Ooops...glömde visst länken |
|
|
Hmm tänkte lika när jag såg annonsen! Alpina B8 Länk |
|
|
Hmm tänkte lika när jag såg annonsen! Alpina B8 Länk |
|
| Rimligt pris om den gått 3900mil | |
|
Verkar ju va du som säljer den Abbe hehe Den som säljer bilen 39.000milaren heter Abbe och är från Gävle som dig Sjukt pris på den |
|
|
Fan va coolt har jag en till bli liksom?! :) Hör och happna, tydligen finns fler "Abbe" i Gävle som har bra smak när det gäller bilar! :) Alpina B8 Länk |
|
|
En till dom lever i sin egen bubbla Länk BMW M-POWER |
|
|
Ber om ursäkt för att jag lägger in en katt bland hermelinerna: Länk |
|
|
Hon har sänkt den till 195 nu Gino hehe Minst 50k för mycket ändå |
|
|
janne86: Där ser man :) men som du skriver, fortfarande för dyrt. BMW M-POWER |
|
| Länk | |
|
haha...den här är bara för mycket Länk |
|
|
Den har vart uppe på nå forum för rätt länge sen har jag sett Jarls verkar tro dom får en halv miljon för den, måste va nå kilo guld på den Är väl Jarls som ska va bland dom bästa på laga Bmw väl? |
|
|
Janne86: Akta dig så att du inte får Jarls fanclub på dig här på forumet med sådana uttalanden :) Andra roliga objekt: Länk Länk Länk BMW M-POWER |
|
| Hehe jaså dom har en fanclub här Jarls, får tänka mig för va jag skriver då hehe | |
| Länk | |
|
Ingen BMW men: Länk Jösses |
|
|
Är detta ett skämt? Länk BMW M-POWER |
|
|
En bild säger mer än 1000 ord sägs det. Vetefan om det stämmer i detta fall, spec vad gäller bild 2. Mervärdet av den bilden är förvisso icke högt. Lustigt också med ett helt osynligt M-paket. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.