|
Sida 52 av 167
|
|
|---|---|
|
Bilpriser säger: Privatpris 113700-123300:- MVH Christofer |
|
|
Det här blir inte heller lätt: Länk Har varit till salu i minst 6 månader. ------- //Lövet |
|
| Snygg takbox.....;) | |
| Den stiger ju inte direkt i pris då det blir 2013 nu så är väl dax sänka borde han inse? hehe | |
|
6månader?! Den har varit till salu minst 18månader. Han mailade på min RX400h som ja sålde förra hösten. Jag gav honom 160 i inbyte då. Han begärde 219'. |
|
| Han måste ha bivit tvingad av frugan att sälja bilen, också vill han inte. Men jäklar vad han försöker :) 199...för det får man ju nästan 2. | |
|
Schmiedmann vilken drömmare, försöker få ut 299k först och nu 280k för en 4 år gammal 320 Och inte ens reg nummer är rätt han angett Länk |
|
|
Länk Förvisso lågmilare, men att begära 149k för en 12 år gammal e46:a.. |
|
|
Länk BMW M-POWER |
|
| Ser ut som en taxameter, men är nog något annat | |
|
Det är uppenbarligen "ql med pengar"....bra med optimister iofs! |
|
|
GINO Har han byggt ett eget iDrive system, lägg märke till den lilla ratten nere på mittkonsollen. Fyf*n va skabbigt den va. |
|
|
xact: Vet inte vad han har byggt men snyggt är det inte och snarare skabbigt som du nämner... Köper man den bilen för mer än 60 000:- , ja då bör man nog funderar över sin intelligens nivå :) BMW M-POWER |
|
|
Förlåt att det inte är en BMW men det här är bland det värsta jag sett: Länk Borde kosta mindre än hälften av det... ------- //Lövet |
|
|
En kollega köpte precis en likadan, fast Vector, för 32.000kr. Den hade förvisso gått 4000 mil till. Men kom igen liksom. ------- //Lövet |
|
| Hehe ja minst 3 gånger för dyr! Den va sjuk | |
|
Shit! I våras tittade jag på 95:or, 04-05:or fanns det gott om mellan 30-40k! Alpina B8 Länk |
|
|
Drömman kan man ju alltid.. Jag skulle tippa på att priset är minst 150 000:- för högt? Vad säger ni? Länk |
|
| Vinyl: minst sagt... | |
|
Man får en -09 för dessa pengar, Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.