|
Sida 51 av 167
|
|
|---|---|
|
ang 3 serien.... "ena ljuddämparen är borta men finns kvar" - bra info :) , var finns den då någonstans.? |
|
|
Länk 100k för mycke? |
|
| Du tycker att en så pass ny 335d är värd under 100.000 kr? Då hade jag köpt den direkt, högerstyrd eller inte :) Förutsätter givetvis att miles i detta fallet verkligen är miles o ingenting annat | |
|
Vad den kan tänkas vara värd vet jag inte men 190´ är den absolut inte värd iaf. Man kan ju köpa en med ratten på rätt sida för samma pengar, tex. Länk Iof en touring men det sänker väl knappast värdet i kombilandet Sverige. |
|
| Lacka den gul så har du en snabb postbil . | |
|
Den här var billig! ;-) Länk |
|
|
Kanske inte jättemycket för dyr(?) men hur är det med passformen på front/huv? Länk |
|
|
Ja ser ju inte godis ut med den huven! Denna 330 cab -02 import och över 11k mil lär ju få tungt sälja, 185k! Sjukt Länk |
|
| janne86; Du upprepar dig du skulle väntat i 4dagar så hade det varit exakt en månad sedan du skrev precis samma sak:P | |
|
Jaså? ska du åka köpa den med sån koll på den? :) Inte lätt komma ihåg va man la in för bil för en månad sen, men tyckte den va svin dyr nu med iallafall när den kom ut igen Hoppas du får ner den till 180k?:) |
|
|
Länk Denna är ett måste att läsa! Riktigt rolig annons faktiskt! "Häftig bil för den som vill ha lite mer än bara en bil" HAHA |
|
| Haha ja den är nog såld, eller så inte | |
| @psoon: "turbo på 3000 & 6000 varv" intressant. | |
Karl-Hilding |
Om ni ringer på denna Länk så har Anneli kommit i målbrottet.... med en lätt brytning. |
|
Denna var inte gratis heller direkt Länk ///Jörgen |
|
| karl va menar du hahaha att det anneli är en She male eller | |
| att anneli är en shemale menar jag | |
|
Vart du sugen och köpa denna hilding? om du har ringt på den Lär väl finnas trevligare bil för dom pengarna |
|
|
Hoppas hon inte blev itutad att bilen var en M-sport när hon köpte: www.blocket.se/stockholm/BMW_325iA_Touring_M_Sportpaket_Navi_42314645.htm?ca=11&w=3 ------- //Lövet |
|
|
Länk ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.