|
Sida 48 av 167
|
|
|---|---|
| Precis, det är nu E61 raset börjar och för de som vill ha en sådan blir det snart riktigt trevliga priser med mycket bil för pengarna. | |
|
Dyrare än vad man kan köpa dem nya för och dessutom har bilen inte alls Advantage Edition: Länk ------- //Lövet |
|
|
Eller hur.... Länk /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Denna handlaren måste vara från outerspace... En 528iaT -99 för 104kkr Länk |
|
|
E30 cabben, 12k mil och förarstol som är så slut?! För 85k ska bilen vara i bättre skick än ny! Alpina B8 Länk |
|
|
BaNaN85: han är definitivt från en annan planet. Och på den planeten kostar en z3:a med lilla 2,0 l motorn 99 papp, dvs ungefär dubbelt så mycket som på Tellus. Länk |
|
| Konstigt med z3:ans mätarställning, 6395 mil men i annonsen 9900? | |
|
Det här känns inte riktigt som rätt nivå: Länk ------- //Lövet |
|
|
fin bil, men kanske något för dyr.. Länk |
|
|
Länk BMW M-POWER |
|
|
Att begära mera / detsamma som fullt fungerande M5 V10or är väl kanske lite väl naivt även om milen är rätt låga! Skulle själv aldrig ge 220k för en bil man behöver hämta på kärra =/ Länk |
|
|
Precis! 220 för den är ett skämt, när man som du säger får fungerande bilar för samma peng. Länk 235 med nybytt koppling, ger ett allmänt frächare intryck också. |
|
|
Länk Knappt 100K för en 323 från -00... Visst, en cab, men ändå.. |
|
|
Min bror sålde för 1 år sedan en likadan, fast 2 år nyare. Den fick han 50.000:- för: Länk ------- //Lövet |
|
|
Nu är priset i annonsen 68', först var det 100'. ------- //Lövet |
|
|
370' för en 525ia E61 2010. Njaaa... Länk |
|
|
78 000:- för en 523 -00 känns lite väl mycket? även om den bara gått 10k. Länk |
|
|
Nästan 100.000 i skillnad mellan dessa. Hyfsat prisspann ;-) Länk Länk |
|
| Inot: och då hade jag nog tagit den billigare även om dom hade kostat lika mycket ;) | |
|
Denna M3 är minst 40k för dyr Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.