|
Sida 4 av 167
|
|
|---|---|
|
Du har en skitfin 750. För lågt pris! Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Länk | |
|
Länk Lycka till!!! M3 E30Länk |
|
|
Ledsen men ingen bmw, dock så är det en bit från listpris... Länk Less is More |
|
|
@Galant turbo Du har ett hyfsat pris och har sneglat på den många gånger. Dock är jag dessvärre ute efter en med 16:9-skärm bl.a. Annars hade jag nog tagit flyget upp då den är fräsch |
|
|
Den USA importerade 330 i ZHP har nu fått sina första prissänkning på 30.000kr. Misstänker att det krävs ett par till för att bli av med den bilen. ------- //Lövet |
|
|
Denna bilen verkar asbillig sett till milen. Dryga 100 000 kr billigare än vad andra bilar med samma mil kostar. Skruvad mätare? Länk |
|
|
Bilen är USA import. Syns på mätaren och bakreskylthållaren. USA importer är alltid värda mindre pengar, dels för att de har fel mätare och lite småkonstig utrustning, men också för att det importeras mycket skit från USA vilket drar ner värdet i allmänhet (översvämmade bilar, totalskador osv) ------- //Lövet |
|
|
Framförallt är ju 335:an i annonsen inte registrerad i Sverige än, om jag förstår annonsen rätt. Då ska det nog till rätt bra underprisning för att få sålt. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Länk Byta upp sig? Till vad då? |
|
| 320 i rubriken ser ut att vara typfel. Det står 330 i annonsen och det ser väl även ut att vara en 330i. En välutrustad 330, prisbilden har jag sämre koll på. | |
|
Fordonsidentifikation Registreringsnummer: XCD989 Fabrikat: BMW 330I Färg: GRÅ Fordonsslag: PB Fordonsår: 2005 ------- //Lövet |
|
|
335i coupe från USA: Främre stötfångare är bytt, då den normalt har orange relfexer. Ytterligare tycker jag den verkar misstänksamt billig i förhållande till de 335'or jag har tittat på i USA (följer marknanden over-there just nu). |
|
|
OK. Lite bättre...eller rätt så mycket bättre men... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Länk Guldpläterad? :D |
|
|
Dåså, 50.000kr under utgångspris: Länk ------- //Lövet |
|
|
Länk Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
OOOPPPPSSSS. vilket fynd!.................... eller inte.......... |
|
|
Länk M-bilar såklart.. /Andreas. |
|
|
Galant turbo, fick du sålt din bil?? bättre lycka än jag då, Grattis,grattis Skåne upplevs bäst i 250 kmh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.