|
Sida 36 av 167
|
|
|---|---|
|
Länk Eller har jag missat något ? |
|
|
GINO: Tror den där var med i tråden för ett par månader sen :) annars va denna fin.. Länk |
|
|
millerone: Mkt möjligt med den prissättningen :) Annonsen du länkar till passar ju både här och under "roliga annonser" :) BMW M-POWER |
|
|
Borde kosta hälften... Länk |
|
|
GINO Man tycker det men den kommer aldrig sjunka så lågt, vettigt pris hade kanske varit 140 |
|
|
captainoats: Håller med dig i ditt tänk, jag personligen har lite svårt för hur man kan betala dessa pengar för dessa långmilare som med största sannolikhet har använts som slit o släng bil samt ny import dessutom :) BMW M-POWER |
|
|
Länk Fälgarna är väl värda en slant, men bilen ska inte kosta mer än 30' |
|
| Marin - BBS fälgarna är bara kopior så dom lär inte vara så värda. Men jag håller absolut med att priset borde ligga på 30 max 35k | |
Karl-Hilding |
Länk Kommentarer överflödiga. |
| Dock billigt för att vara prissatt av Mårtenssons. | |
|
Länk Minst 65 för dyr, eller menar han kanske 165? |
|
|
Detta kan ju omöjligen vara speciellt billigt... Länk |
|
| Ja den krockade 328an är värd max 10k. | |
| Länk | |
| Länk | |
| Länk | |
| .... Är kjolarna lackade i en annan färg än bilen? Och avgasröret... :( | |
|
Denna M3 är både dyr och felaktig info Fel miltal där man väljer mil på blocket (över 14900mil!), fel årtal på bilen då det är en -01 och när jag kollat den förut stod det nå Semirz som namn och nu ändrat till Sigge haha Länk |
|
|
Den bilen låg ute för 209" för nån vecka sen. Då var ägaren aktiv i en annan tråd på forumet som nu verkar va borttagen? De var iaf väldigt mycket snack ifrån han, och han skulle absolut inte sälja under 200" :-). Enligt honom så verkade köparna stå i kö för att få köpa bilen... Möjligt att bilen är fin, men alldeles för dyr! |
|
| Jaså då hitta han bara på ju, knappast nå kö på den | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.