|
Sida 139 av 167
|
|
|---|---|
|
Minst 80k för dyr och import dessutom;) Länk EB |
|
Lasse Karlsson |
Länk Här har det helt "snurrat" till för Finnen! modolasse |
| Jag vet inte hur det ser ut i Finland men det kanske finns en logik för det högre priset? | |
|
Det kostar mycket pengar att registrera en bil i Finland. Så priset på E61an är rimligt i Finland. Det man får fråga är om det går att få tillbaka pengar vid export. Lite mil som gör den till intressant för samlare. Som exempel kostade den över €9000 i tullavgift på en årsmodell 2015 VW Scirocco R. Uttagen 7/14. M5 med V10 är ännu dyrare. |
|
|
Den här måste vara minst 200k för dyr så länge den extremt fula vingen sitter på ;) Länk |
|
thekinglives |
Länk Jag vet ju att dessa är värda en del pengar, men ska de kosta 240k borde väl alla karossdelar iallafall vara i samma färg? |
| Ser ut som en bil för 25 tusen | |
|
Hmmm...med dessa priser så kan man väl säga att jag skulle haft min M535:a kvar några år till :) Sålde min för "nästan 15000kr" 2007, visserligen hade den rullat en bra bit över 40000mil när jag sålde den, men besiktad o då en fullt fungerande vagn.. Mvh Janne. |
|
| Trevlig vagn men 240k är nog inte ens i närheten av ett rimligt pris. | |
|
Länk Fritt fram att lägga det pris man vill ha :). |
|
| Haha... Det blir ju värre och värre... Den bilen ska visserligen kosta en del men det blir bara löjligt. | |
| Köper ju en ok Alpina e28 B7 Biturbo/1 för dom pengarna. | |
|
Länk |
|
|
Kostade 45 tusen för 3 år sedan... |
|
|
Den här M5 e60 har varit ut mer än ett år, ny annons igen.... Länk Intressant 750 historia, verkar vara USA-import på bilderna, nån som har VIN på den så man kan kolla? Länk Svårsåld 750, legat ute över ett år med förnyade annonser, tokpris. Länk |
|
| Varför tror du att den blåa är USA-import? | |
| Står ju ett vin-nr i annonsen på den blå 750´n | |
| Såg inte VIN, minst sagt rörig annons men backluckan är inte EU modell men fick fram att den är importerad från Japan. | |
| Länk | |
|
Aa och förstörd. Skulle förvåna mig om den mätarställningen är riktig. EB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.