|
Sida 124 av 167
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Lite roligt att läsa annonstexten i Daniel123's länk. Nypris på en 550ia var 597' år 2006. Med rabatt kanske inte så långt ifrån 550'. Det får man inte direkt en 550i idag för, snarare en välutrustad 520d. | |
| Samtidigt som man faktiskt får en 540 för 520.000kr, en bil med bättre prestanda än en äldre 550. | |
| Jabbal, bra poäng! Men nog landar den på närmare 700' innan den är utrustad som du vill ha den och då är det ändå inte toppmodellen. | |
|
Länk Undrar vem som är drömmare egentligen.. speiellt när han precis köpte den för 134k... |
|
|
...nja utannonserat pris var 134900, men sedan var det säkert lite prut på det också - så kanske runt 125000 kr eller så kan väl tänkas. Men det är väl iofs inte första gången personer köper bilar i spekulationssyfte - dock är det inte alltid det går riktigt som de tänkt sig när de ska sälja den igen... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Länk Typ 30k för mycket o ”lågmilad” 🙄 |
|
| Passa på innan den försvinner o priset är det dubbla... Länk | |
|
Drömmare Länk ------- //Lövet |
|
| Haha pajasen med 550in var ju rolig. Motorn som han påstår sitter i Bentley också är föregångare till den motor han har i sin bil. | |
|
Länk Från 199-275k senaste 18mån, bättre än aktier:) EB |
|
|
Länk Sjuka priser på BMWs alltså. Skulle sparat min 323i från -80. 4-växlad och allt samt varvade 4000! i 110km/h. Hade satt den i 400k idag;) EB |
|
| Lär ju inte vara nån som betalar i närheten av utsatt pris för den bilen. | |
|
Köparen själv säger att priset är förhandlingsbart, men inga fantasipriser... Det går inte åt båda håll tydligen. =) Sedan att sälja bil för 250' men inte kostade på sig mer än en bild, det känns dumsnålt! |
|
|
Pula! Annonsen från Sangins bilar är "obetalbar". En E46 m3 cab som är en investering "priset stiger för varje år." Normalt är det bara extrema sportbilar som stiger i pris. Men de är oftast garagedrottningar som körs några fåtal mil per år. E |
|
|
OK... sorry, jag vet att det inte är en BMW. Men det måste bara lyftas. Bjuder nåt nöt ens hälften, bör säljaren ta det på stört. Snacka om frikopplad... 7000+ i skatt därtill. Länk |
|
|
...jo, den mercan värderar bilpriser.se till ca 34.500 kr hos bilhandlare och ca 10.000 lägre vid privatköp....men viss prutmån kanske finns - typ 120.000 kr eller så! ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Länk ------- //Lövet |
|
|
Johan B: Lr hur :)? Olympisk prissättning. Jag har levt i den naiva tron att bilhandlare vanligen vill omsätta sitt lager inom överskådlig tid. Hittade annonsen då jag har en jämförbar själv o ville kolla läget. Min dock 1 år nyare o löpt 10.000 mil mindre. Får jag 75k tar jag det utan att fundera vidare. Som sagt, vet att forum/tråd gäller BMW, men såg detta som force majeure :D. Drar mig härmed tillbaka i ämnet. |
|
|
Länk 550dxt -14 för 590’, finns lci-exemplar med motsvarande mil utannonserade för nästan 200’ lägre! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.