|
|
|
|---|---|
|
Information om Jubileumsmiddagen finns på följande länk Länk samt i Bayerisches Blatt Nr 1, 2010, sidan 32. Mvh Johan | |
|
Tänk på att ni måste anmäla er i förskott, det bästa är om vi får in er anmälan omgående! Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
En liten påminnelse om middagen på Knutstorp, det finns gott om platser kvar. /Johan |
|
|
Uppar igen, snart är det deadline för anmälan till middagen på lördagskväll. Vi bjuder alla medlemmar på helstekt gris med tillbehör, det enda vi vill är att ni anmäler er i god tid! Gissa om man anmält sig ;-) Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
| Nu har man anmält sig, äntligen ser fram emot detta;-)) | |
|
Kan man fortfarande anmäla sig? Läste att sista anmälningsdag var 30/6 men den kanske är framflyttad. Mvh Markuz |
|
|
Har anmält mig och betalat. men inte fått nån feedback. Behöver man ta med sig ett kvitto på att man betalat? |
|
| Fortfarande inte fått nån bekreftelse på att anmälen samt betalning är mottaget. | |
| Se Länk | |
|
Det går att anmäla sig ett par dagar till! M.A jag ser ett par som skulle kunna vara du om ditt användarnamn är dina initialer. Återkom med namn eller medlemsnummer så kan jag bekräfta din anmälan och betalning! Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
| Mitt medlemsnummer är 1779 | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Gick utmärkt att anmäla sig igår också fanns platser kvar. råkade tom betala in 175 spänn (var trött när jag läste) men det har mindre betydelse :) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Bra att du kommer hasso! Mvh Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.