|
|
|
|---|---|
| Hur funkar systemet med ConnectedDrive och surfning? Funkar det här i Sverige och vad behövs för att kunna surfa i bilen (har förstått att 10,2" skärmen är ett måste)? | |
|
Trådlyft! Hu rfunkar det jag blir inte klok. Jag har en gammal bil 2011 med connected drive sedan en snapin adampter för Iphone 5 Hur ska jag komma igång överhuuvdtaget? Jag använder inte ens Iphone är det kört då? Har Samsung S8 Hur använderjag olika tjänster så som apps internet osv När jag försöker lägga till bilen så står det på hemsidan att min bil int är kompatibel Detta är utrustningslista P337A M Sports package S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S3ACA Trailer coupling S403A Glass roof, electrical S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4B9A Interior strips, alu, satin-polished S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S609A Navigation system Professional S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S850A Dummy-SALAPA S853A Language version English S877A Delete cross-pattern operation S885A On-board vehicle literature Swedish S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SMA Car ident. number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8TGA Thiefproofing device S8THA Road sign detection S8TLA Dummy-SALAPA S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V2A Label DECODE ANOTHER VIN GENERATE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.