|
|
|
|---|---|
|
Har inget larm i min bil idag men skulle därimot gärna ha de. Någon som vet om det går att montera BMW larm eller om man måste ha något eftermarknads larm? och isf vad för något? | |
|
Lite komiskt att du inte har larm på bilen. Är inte det standard på en sån pass dyr bil |
|
|
Larm är bara standard i de dyrare modellerna. flash gordon: Kan nämna att det är ytterst få 116 som har larm. Är du säker på att din bil har det? |
|
| Tycker inte det är speciellt komiskt faktiskt! Men skulle gärna ha något så man hör om någon är på den! | |
| Jag har ett eftermonterat larm, cargard T70C. Firman som skötte installationen hade ej så många alternativ. Har för mig att Defa inte hade nått som passande, utan det var var något annat märke som var alternativet. | |
|
chris87 är 120d en billigare modell ? Yepp sitter BMW orginal larm på min. |
|
| Det finns väl ingen 1-serie som har larm som standard. | |
|
Möjligt men satt i min när den köptes. |
|
| Blinkar det rött i underkant av innerbackspegeln är bilen utrustad med larm. Detta är det absolut enklast sättet att se om en bil har larm eller ej. | |
|
Hade visst regnsensor på min/upptäckte det i dag :) Ja har en lampa som blinkar på innerbackspegeln + sitter klistermärken BMW larm på fönstren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.