|
|
|
|---|---|
|
Hepp! Har lite stenskott på huven som jag tänkte fixa. Någon som testat Länk Verkar ju enkelt och bra om det nu funkar... Undrar också om det finns att köpa i GBG över disk? Andra "laga-stenskott-tips" tas också tacksamt emot! | |
| Fan den verkar ju bra!!! Fast frågan är om det verkligen funkar eller om det är bluff och ser ännu värre ut efter man satt dit det.. | |
| Har testat. Tycker det funkade utmärkt. Se min blogg (09-04-13), lite bilder också. | |
| Vad kostar det och finns det i sverige? Har du ingen länk till din blogg?? | |
| Tack Pwtec jag hittade din blogg och det ser ut att funka rätt bra!! Hur blir det med nyansskillnader när solen ligger på? Vad gick frakten på och hur lång tid tog det innan du fick hem det? | |
| Och går det att köpa i Sverige? | |
|
Jag beställde från USA, kom snabbt. Tror inte det finns i Sverige. Resultatet blir ju inte som nylackat men mycket bättre än alla bättringar jag försökt mig på. Låt säga att du lackar om fronten för 5000, då får man nästan garanterat olika kulör på gamla och nya ytor. Nya stenskott kommer sedan som ett brev på posten, så då tycker jag det är bättre att laga i lite till med Colorchip. Lycka till, och testa lite olika torktider innan föregling, jag väntade ca: 2 timmar. |
|
| Är det ingen som har hittat någon säljare i sverige? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.