|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! jag sitter och är på G att förmodligen köpa en M5:a men nu har jag en liten fråga går det att byta ut baksätet på M5:an till ett tre sitts säte (det är en M5 90:a) peter | |
|
Tjena! Visst går det och byta... passar från alla E34:or. Men varför? Misstänker att det är utrymmesskäl, annars är det skitsnyggt med sportbaksätet. Mvh Jocke W |
|
|
Tack för svaret Jocke W jo det stämmer att det är utrymmes skäl typ ett barn förmycket hehe annars så håller jag med om att det är skit snyggt med sportbaksäte mvh peter |
|
|
Glömde och säga det... mittkonsolen går hela vägen till baksätet, så den bakre delen av mittkonsolen måste också bytas. Tänk om man hade fått åka M5:a när man var liten... :-)) Mvh Jocke W |
|
| Nu är det så att besiktningen kanske inte kodkänner detta. M5orna utrustades med 2personers baksäte därför att bilen hade blivit för tung för sin typ med max last. M5 touring har 3pers baksäte med detta krävde speciallov och diverse krusiduller från BMW att få det godkänt.... Så kolla med bilprovningen. I bilens registerbok står nämligen att bilen är 1+3 peroner! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.