|
|
|
|---|---|
|
Som sagt, det blir sista utvägen för min E3a som står i vägen där den står nu. Har den utannonserad här igen med skadad framvagn o intryckt höger hjulhus. Det var/är en snubbe från Eskilstuna som skulle hämtat den, men han får aldrig ändan ur vagnen o letar efter folk med E-kort.. Själva bilen går ju både att reparera upp alternativt användas som reservdelsbil. Karossen är inte upprostad och den är frisk på flertalet av de dolda ställena som brukar utsättas. Till och med motorhuven är undsluppen från den typiska rosten.. Visst finns det rostblemmor här och där annars och det finns rost i kanten mellan förargolv o torpeden samt bakre inre del av tröskellådan.. Golvet för övrigt har ju klarat sig. Sen sitter det rostfritt avgassystem på den, men jag tror jag plockar det om den åker till skroten.. OBS att jag inte har tid med reservdelsförsäljning av bilen.. Trots allt tar ju Hällberga hand om gamla bilar på ett värdigare sätt än de vanliga skrotarna :) De är till o med vettiga på så sätt att de ibland säljer vidare renoveringsobjekt faktiskt vet jag.. Även om de försöker få ut mycket då (: Vad tycker E3 diggare om det här då med tanke på det sinande beståndet. | |
|
Fattar inte att ingen köper den... Antingen är dom få intresserade för snåla eller så har dom fullt på gården som en annan tyvärr har. köp! Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
E3:an hade inte vart mitt förstaval även om de är väldigt fina bilar, åkte i ett exemplar som skulle exporteras från sverige till en oljesheik i abu dhabi. tror också att problemet är att folk inte har plats för objekt. så är det i mitt fall men det kommer lösas på sikt. men man gråter lite inombords när man tänker på alla objekt som man inte haft möjlighet att köpa. det bästa är att inte kika på annonser. |
|
| Det kom en från Gävle och köpte objektet. Han trodde sig bli klar med bilen innan hösten :) Det är lite skillnad på hur olika människor ser på saker o ting minsann.. | |
| Gott! Hoppas han håller det :) | |
| trevligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.