|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jag har "0670 BMW PROFESSIONAL RDS" Men där finns ingen cd eller cd växlare. bilen är från 1998. Går det att koppla in en växlare? (jag har en org till e39) är det fördraget o klart? En annan liten sido fråga.. bilen har original xenon.. är inte de grymt ovanligt på en 98? | |
|
Kolla i skuffen innanför luckan på vänster sida om det är fördraget kablage till växlare. ___ Min bil: Länk |
|
| Jag tittade lite hastigt igår men blev inge smartare, var en hel del kablage där. såg mest ut som ett ormbo.. Satt iaf någon form av original slutsteg där. | |
|
Har nu letat o de verkar ej finnas någon sladd att stoppa i. Vad gör jag då? Man tycker ju att en cd växlare till pro borde vara plug n play till jut pro.. |
|
| Ang sidofrågan: nej, jag har haft tre e39 med xenon, två 97 och en 99. Sett många andra med det också. Tror nog att det är vanligare med än utan :) | |
| Lus, fy fan. Jag trodde bara 01+ hade xenon org. Men bara ägt en e39 innan.. o den hade det ej. | |
| Osäkert här nu, men jag *tror* alla svensksålda E39 fick xenon i ngt paket BMW fixade fram. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.