|
|
|
|---|---|
|
Jag har tänkt lacka upp huven efter som stenskotten har lämmnats orörda med rostfläckar som följd av tidigare ägare. Även stötfångaren fram behöver snyggas till. Nån som kan rekommendera nån bra och billig lackerare i Örebro med omnejd? Vad kan det tänkas kosta att lacka huv och stötfångare? Jag kan tänka mig att göra en del av förarbetet själv. Var hittar jag färgkoden? Det är en silverfärgad E39 -02, nån som kan färgkoden, kanske? | |
| Färgkoden står i motorummet på en etikett, typ Silver 485. | |
| Lyft huven så har du koden på huven nere till vänster ..... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dysviks lack i Kumla har 30 år i branchen och är erkänt duktig har också en överkomlig prisnivå. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| hasso , tar dom betalningen via kaffekassan vid förfrågan :)? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Sigge019 Jag målade AlpinVIT när jag anlitade Dysvik sist. :) Ska lacka om huven på 540 snart 2500 kr har jag för mig prisnivån låg på. Undvik Sydnärkes billackering 45 lackfel på en motorhuv utmärkta med tejp. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.