AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.529

vad kostar en omlackering?

th
392
theraphosa2009
750i.års modell 95
Hej jag måste eventuellt omlackera min bil, hur mycket kan det kosta isåfall? någon som omlackerat sin bmw 750-95 års modell? tycker om min bil, så jag vill ju ta hand om den på ett bra sätt. ser att det finns små stenskott på praktiskt taget hela bilen, så om det inte ska börja rosta så måste det göras vid nu.

Skåne upplevs bäst i 250 kmh
Ja svår fråga att ge ett exakt svar på men med kvitto får du nog räkna på ca 25-30 tusen med allt jobb gjort av lakerarna. Du kan frisera detta pris om du maskerar och demonterar själv. Men det är ugefärlig prisbild på ett vitt jobb i Dalarna av duktiga lackerare.
Min kompis äger en lackfirma kanske kan ordna bra pris där.

Mvh
th
392
theraphosa2009
750i.års modell 95
Nille nalle, okej, hör med han om pris, men var har han sin lack firma isåfall`?? tänkte höra med tjörnarps bil lackering. men hör mvh Roger

Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Min 750 95:a lackades om efter en försäkringsfråga och när jag frågade lackeraren så var priset ca 32.000:- för allt.
Då gjorde dom allt och den blev kanon fin!

jo
18
johnstefan71
Alpina B10 4.6 Touring -01
hur fick du dom att lacka allt?
vilket bolag?
har alltid haft problem med färgskiftningar vid omlack...
th
392
theraphosa2009
750i.års modell 95
fick pris av tjörnarps bil lackering, och med moms 20,000 kr. då får jag plocka ner alla lister mm, själv. Ja jag känner att jag inte har något val, det ser för jävligt ut nu.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.