|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Problemet ar olika regler i olika lander! Storsta problemet ar att inte F=BOLAGEN inte vill vara med i europa Da dom tror att dom kommer att forlora pengar om dom rapporterar I USA sa har detta funnits i lang tid sa dom accepterar modellen Dom stora bolagen i allafall Kan nog rakna med 5=10 ar i EU innan dom tanker pa liknande satt |
|
|
Profossen: Personuppgifter är inget problem hos CF eftersom inget som är registrerat där är personuppgifter utan enbart icke-identifierbar informatiom om själva bilen. Att det kan stå taklucka på en cab beror på att det är det som Transportstyrelsen rapporterat. Bättre än så är inte datan hos TS tro mig. ------- //Lövet |
|
| Jag vet inte hur carfax får sina uppgifter men på min lekbil stämde dom iallafall inte överrens med uppgifterna hos transportstyrelsen. Min coupé med taklucka blev en cab hos carfax, det har den aldrig varit, varken på riktigt eller hos transportstyrelsen. | |
|
Säg hej till en väldigt spännande Lamborghini cab: Länk Tekniska data Motornummer: Kaross: Kupé (AD) Det finns mängder av exempel. Det tog mig 2 minuter på Blocket att hitta exempel där TS hittat på dumheter. ------- //Lövet |
|
|
Här används karosserikod Täckt som normalt är Sedan på en coupé Länk Tekniska data Motornummer: Kaross: Täckt (01) osv... ------- //Lövet |
|
|
Vi äger en sådan här bil Länk och den står som täckt hos transportstyrelsen. Den registrerades så redan 1972 när "nya" regskyltarna kom. **BMW-ägare i 32 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.