|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena på er! Monterade dit mina nya hjul idag...! Blev riktigt najs enligt mig själv iallafall! :) Länk Länk Länk | |
Roffa1 |
Snygg modell, men det ser onekligen ut som 17" har du gått ned i storlek? |
|
Ser bra ut! MVH Christofer |
|
|
Väldigt snyggt! Tycker inte alls de ser ut som några 17" |
|
|
Ser mycket snyggt ut!! Gissar på 18". Byta upp sig? Till vad då? |
|
| riktigt riktigt snyggt :D gissar på 19tum | |
| Ser ut som 19". | |
| Riktigt snyggt. Garanterat 19 tums. | |
|
Ni som skriver om 17" hoppas att ni skämtar - annars är det nog dags för en synundersökning ;) 19" är det med 235/35 fram och 265/30 bak! :) |
|
Buspelle |
Snyggt och en clean look på bilen. Röd bil med shadowline är klart underskattat. |
| Riktigt nice! Hur mycket har du sänkt bilen? | |
| Snygg!! | |
|
Tack tack :) Bilen är sänkt med HRs enda sats för 325d typ 35/20 om jag minns rätt. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Riktigt bra! Är det BBS LeMans? Fina split-fälgar. Stilfull sänkning, alldeles perfekt. Färgkombinationen röd/shadowline suverän! Snyggt jobbat! |
|
|
Mycket snyggt Niklas. Helt rätt fälg till rödafaran:) Ska bli kul att se bilen live vid något tillfälle. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Fick du inte sålt kärran? Trevliga fälgar. Kanske lite för låg fram för min smak....Hjulhuset ser inte runt ut förhållandevis till skärmen. Men grymt snygg bil!!!! toppen. |
|
|
Craile. nja jag gav det två veckor och när den inte blev såld så sket jag i det o köpte nya fälgar istället så nu kan jag gott köra bilen ett år iallafall :) Tack till er andra. :) |
|
|
Blev skit snyggt!! är det imolaröd? Lelle BMWCS 03900 |
|
| Snyggt, ett säkert kort! Sommarskruden på med andra ord. | |
| Lelle: Tack!! Det är Karmosinröd. :) | |
|
Grymmt snyggt. var själv sugen på de fälgarna men mindre sugen på att beställa utomlands ifrån utan att få se grejjerna först. Säg bara till när du vill byta mot mina 19" M3 fälgar, samma mått som dina... Omväxling förnöjjer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.