|
|
|
|---|---|
|
har nyss inhandlat en till e39 fast denna gång en e39 530d M sport tillverkad 2002/03/15 och min kompis har köpt en likadan fast den är tillverkad 2001/11 och det jag undrar är: på insugsröret vid plus polen (starthjälp) precis ovanför den på insuget så har jag 2st "fästen" på insuget och dom sitter gjutna i plasten alltså orginal ser ut som om det skall sitta nån typ av "kåpa"där och kikar man på min kompis bil som är en likadan så har han inga fästen utan det är helt slätt! vad är det ? någon som vet el t.o.m har det på sin e39 530d? tacksam för svar | |
| Bilder? | |
| skall gå ut och ta en bild nu men hur lägger man in den här i svaret? | |
| Det skall vara samma art.nr. på insuget på de två bilarna. Länk | |
| OBS! Skiljer dock på automat och manuell. Är en av bilarna man. och den andra aut? | |
|
anders: nej båda bilarna är automat! och jag har kollat på etkn o blir inte klokare för det .... skulle vara bra om jag visste hur man la in en bild för jag har tagit 2st |
|
|
anders: går du in och kollar på etkn på motorplasten dekoren så ser du att det är en till kåpa man skall ha som jag aldrig sett på en 530d den längst gående på förarsidan ... |
|
| Du får lägga upp bilden på exempelvis Länk och sen klistra in en internetlänk till bilden i denna tråd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.