|
|
|
|---|---|
325Ci |
Nått som gjort det?? isf. hur blev det?? |
|
har själv klurat på det,provade maila dom men fick inget svar!verkar skumt,o med dom priserna!!! D är fegt o släppa gasen! |
|
325Ci |
jag fick svar på mitt mail. dom bad mig bestämma en tid me dom så kunde jag åka dit o kolla på grejorna. eftersom jag bor i helsingborg så har ja nära så ska nog föra de snart. kan skriva till dig när ja snackat me dom..eller? |
|
gör det!!vore bra!!!! =) D är fegt o släppa gasen! |
|
|
Köpte faktiskt en M3 spoiler av Dns i förra veckan till en polare och den sitter efter lite om och men nu på bilen. Man får bland annat göra egna fäste. Klarade det med hjälp av en tredje polare som är grym kunnig inom området. Bor oxå i Hbg, och kör även jag en 325 Coupé -93, Diamantsvartmet. Vad har du för färg? |
|
|
hurmenar du göra egna fästen??????passform osv då??? D är fegt o släppa gasen! |
|
| Jag menar att vi fick göra nya stag av aluminium för att få den rätta stabiliteten. Annars var passformen perfekt. | |
325Ci |
ja kör en silvermetallic... |
325Ci |
diamantsvartmetallic e inte så ovanligt här i hbg direkt. hehe =) men fin färg =) |
|
det var inte meningen att man skulle klä av den gamla kofångaren o bara byta plasten då????? D är fegt o släppa gasen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.