|
|
|
|---|---|
|
Hej! Behöver nya fälgar till min 320i E90 från 2005. Har tittat på dessa: Länk Kan de passa utan problem? Är inte intresserad av att modifiera bilen på ngt sätt för att få dem att passa, och undrar också hur mkt man kan frångå ET-värdet utan att det gör att man måste valsa. Tittar på 17-19 tum. | |
| Nej, de kommer inte passa på din bil. Helt fel ET på bakfälgarna samt felaktiga däckdimensioner. | |
|
Kan dessa fnka då utan någon modd? Länk |
|
| Kan du se att det står E90 i annonsen! | |
| Ve inte om du kikat mycket på blocket, men de flesta skriver att fälgarna passar alla modeller. Så min fråga kvarstår för att vara säker på att de passar.. | |
| Och bilden, säger inte den något? | |
| Efter 500 mil så kan jag med säkerhet säga att hjulen passar på en E90! | |
| Anledningen till att jag frågade var för att Offsetet var på över 40. ENligt BMW ska det vara 34 fram och 37 bak. Trodde inte de skulle passa utan spacers.. | |
Roffa1 |
Man kan ju fråga sig varför säljaren väljer att göra sig av med M3 fälgarna efter endast körda 40 mil? Tror han vart grymt missnöjd över någonting. Har sett flertalet M3 replika fälgar som säljs efter bara några få avverkade mil. Samma sak med CSL kopiorna. Många vill istället byta till sig 17"? |
| Jag har valt 19'', ombyte är trevligt. Jag byter även vinterhjul då och då för att få nytt utseende på bilen. Betydligt billigare än byta bil! | |
| vet inte om det bara gälöler e92, men är väl ganska lågt offset på m3 fälgarna som är original? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.