AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
4.157

Tipsa om aktuella bilvårdsmedelfynd!

Eftersom vi alla springer runt på olika ställen tänkte jag att vi här kunde tipsa varandra om tillfälliga kampanjpriser på schampo, vax, polish osv som vi hittar hos kedjorna (Jula, Clas Ohlson, Biltema, ICA Maxi etc etc).

Tyvärr har jag inget tips att sparka igång tråden med, så jag hoppas att någon annan har ett. :-)
Polermaskin hos Clas Ohlson 299 kr. Länk
Visa användare
108
unix
BMW E39 -00 Ford ST -05
Snabb leverans, hyfsade priser Länk
Ph
148
Phastey
520Xd Touring -16
Gekås i Ullared, SONAX-produkter för ganska exakt halva priset gentemot ex.vis Mekonomen.

Inte tillfälligt, de är alltid billiga på sonax.
De har även PHILIPS glödlampor och bosch torkarblad billigt.
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Måste säga att jag är väldigt imponerad av Meguiars produkter som återfinnes på bl.a www.prorecond.se. Bilen blir ruskigt lättvättad och riktigt skinande blank efteråt!
Inte direkt bilvårdsmedel men en billig digital laddare hos Jula. Länk
Visa användare
57
Jill
Toyota Prius
Jag har en jobbig svaghet för vaxer, så jag tröstshoppa lite Dodo Juice i helgen hos Gunther .. Länk Riktigt bra priser och bra frakt, hoppas att paketet dyker upp i morrn! :D
Visa användare
929
melzen
118D E81 -10
Mercedes 250 CGI -10

Z4 Coupe -07 (såld)
530D E61 -05 (såld)
SAAB 2.0t Vector/Aero -03 (såld)
Jill>> Vad kul med en svensk sida som säljer Dodo Juice och Poorboys. Får kolla in sidan mer när jag vaknat till. Priserna verkar dock helt okej.

/Rikard
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Har precis köpt snow foam och fälgrengöring samt lite annat från denna sida: www.shinearama.co.uk

Valet PRO produkterna fungerar ypperligt!

Leverans efter endast tre dagar till endast GBP 7.
Visa användare
57
Jill
Toyota Prius
Sim - Är frakten på 7 GPB fast? eller höjs den ju mer man handlar? shinerama har ju sjukt mycket roligt!
Visa användare
504
Yeddheng
Z4 M Coupé -07
Jag handlade 8 kg skönhetsprodukter på www.shinearama.com. Frakt 8 GBP och levererat hem till dörren efter 5 dagar. Riktig bra utbud och priser som är svårslagna. Kan verkligen rekommenderas!
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Handlade 12 kilo tror jag totalt, det kostade 7 GPB i frakt till Danmark ! :D

Leverades efter endast 4 dagar ! :)

Valet Pro Bilberry Safe Wheel Cleaner kan verkligen rekomenderas ! Har blandat 1:10 och det fungerar hur bra som helst! :-)
Visa användare
57
Jill
Toyota Prius
Skönt o höra... ValetPRO´s spray Detail och Dodo Juice "Doubble wax" är två nya favoriter som jag vill ha mer av =)

www.hellbergsbilvard.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.