|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 97as 740 med navi, efter att ha kopplat upp den med dator och raderat alla felkoder som fanns samt bytt till engelska så går det ej att nollställa förbrukning och snitthastigheten. har kopplat ur batteriet men de hjälpte ej, nån som har något förslag? | |
|
Om du ändrar tillbaka till Tyska (i grundinställningarna på skärmen), fungerar nollningen då ? Fungerar det att ställa hastighets limiten & Timern eller är alla inställnings möjligheter borta ? /Stefan |
|
| datorn som jag använde har blivit uppdaterad och efter det fanns inte min årsmodell kvar i programmet, så jag kan inte ändra tillbaks språket. ja allt annat fungerar. även förbrukningen visar fel efter problemet uppstått, ligger på ca 1.3L men visar 2.3L enl datorn. den nollas om jag kopplar ur batteriet men visar som sagt fel och går ej att nolla i menyn. | |
|
jag har även haft up givaren i tanken nyligt, men de kan väl inte ha me de att göra. språket har jag testat att byta på navin men de hjälpte ej. någon som vet hur datorn räknar ut förbrukningen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.