|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Här kommer lite bilder från gårdagens träff på Mantorp Park :) Tyvärr dåligt väder och inte så många bilar men några var vi som trotsade vädret ;) Länk Är det någon som inte vill ha med sin bil eller reg.nr så säg bara till så tar jag bort bilden :) | |
|
Härligt Martina, Tackar allra mjukast. Mvh Jonas Brinell. |
|
|
Det finns några fler bilder om du vill ha :) |
|
|
Ja tack,det vore kul. Powerpostar min mail. Mvh Jonas B. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Fina bilder! Va det ingen som fick några bilder på motorrummet i E36 turbon!? Mvh Patrik |
|
Fina bilder Martina! :D Patrik: han har projekttråd på PPF med massor av bilder :) Synd att det inte blev så många E24or :( /Farre |
|
|
Jo, jag tog några bilder på motorrummet i E36 turbon, bilder är nu upplagda :D |
|
|
Fina bilder! Tråkigt väder... Segt att man åker 70 mil för en träff man verkligen sett fram emot länge, och så regnar det hela dagen :( Jag funderar på knutstorp också. hoppas på bättre väder då. annars bättre lycka nästa år! Mvh// 2002Tii med takräcke ägaren |
|
|
nyman88: Jag gillade skarpt din bil :D Det var typ bara din bil o min kvar där ute i regnet när jag skulle åka hem. Har några fler bilder om du är intresserad :) |
|
|
Bmw-tjejen: Jaså det var din e28 som stod bakom mig, riktigt fin måste jag säga! Skicka gärna dom bilder du har till mig, vore väldigt snällt utav dig :) Mail: nyman_1988@hotmail.com |
|
|
nyman88: Ja, det var min...o jag tackar så mycket! :) |
|
|
Nyman: Åkte du också från Västerås? Vi kanske skulle haft en karavan ;) Om din bil var orange så var den jäkligt tuff! Jag hade hoppats på många foton, men regnet satte stop för det. Trots en halvblöt kamera fick jag ändå ihop några bilder, hoppas kunna lägga ut dem i morgon. |
|
|
Hej! mycket fina bilder! Den gröna e36 turbon är min, du får jättegärna maila alla bilder du tog på den till mig om du vill! Fredrikedholm@hotmail.com mvh |
|
|
BMW_Fredde: Några bilder är skickade :) |
|
| Tack så mycket:) är det okej för dig om jag lägger upp dom i min projekttråd på PPF? | |
|
Äntligen update fredde! det hade man väntat länge på. När ska du bänka den? :) /Farre |
|
|
BMW_Fredde: Ja det är ok om du anger källan ;) En gång BMW...alltid BMW ;) |
|
|
Ja det har inte blivit mycke uppdateringar på länge... har ju bänkat den en gång, men pratade faktiskt lite med ärtan idag så det kanske blir om nån månad om det finns tid... Klart jag anger källan Tack så mycket:) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Härligt bygge Bmw_Fredde! Seröst byggda racebilar uppskattas! Vad var det för oljepump som satt på grenrörssidan, har du torrsump på den med? Mvh Patrik |
|
Tack så mycket! Ja det sitter torrsump är en verdi pump! mvh |
|
|
ForesT: Ja vi åkte via västerås då vi hämtade upp en polare där. Vi får försöka med en samåkning till nästa år tycker jag :) Ingen från mellansverige som ska ner till bmw träffen på knutstorp kanske? Vill gärna ha åksällskap ner dit om det blir av. :) Bmw-tjejen: Ville du skicka lite pics till mig med? :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.