|
|
|
|---|---|
|
kanske inte riktigt BMW-relaterat, men jag försöker ändå. Någon som vet om det finns nån slags vägkarta på nätet där man kan ta reda på närmaste vägar mellan olika orter, avstånd o.dyl? | |
| Länk | |
| ....*gapar häpet*......TACK!! Johann...du var en snabb rackare....kanonsida..precis vad jag behövde!!! | |
| Länk | |
| www.mapquest.com | |
VillHaCab |
..Johann.. Kanon sida..... |
VillHaCab |
Opps han hade redan sagt det, bra sida iallafall... |
|
Ja å shelsidan stämmer bra, har använt den vid några tilfällen. Bra med att man får en skriftlig beskrivning. -ridern- 525i 1990 24V |
|
jp montoya |
Hej Prova Länk de har karta & vägbeskrivning plus alternativ väg ! ganska bra tjänst ! |
|
Ganska ok i Europa: www.map24.com Mvh / Micke R |
|
|
Tanka hem programmet "SPCS Vägguide" Schnitzer 300hk/0.00bar |
|
|
Akta er för Shell Geostar, då deras karta brukar kunna leda en förbi i stort sett varenda Shell-mack man passerar (även inne i småstäder, så man får svänga av t ex en Europaväg). Men det är en bra sida i sin helhet, men ofta är det lite småfel här och var. |
|
| Att man fått svänga av en Europa väg har jag dock inte varit med om efter ca 7-års och ett större antal "hjälpmil" från denna sida. Däremot mindre avvikelser i avstånden mellan t.ex.två orter. Men med det upplägget som Shell har på sin sida, så köper jag en och annan mindre avstånds miss. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.